اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری قم:

افزایش تعداد پرستاران موجب بهبود کیفیت خدمات درمانی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری قم گفت: افزایش کمیت پرستاران، موجب افزایش کیفیت کار آنان خواهد شد.

افزایش تعداد پرستاران موجب بهبود کیفیت خدمات درمانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، معصومه ظهیری با گرامی‌داشت روز پرستار اظهار داشت: برترین فرد در نزد پیامبر اکرم(ص) کسی است که خدمت بیشتری به مردم داشته باشد و باید در رابطه با پرستاران گفت که آنان برترین افراد هستند.

وی در ادامه با اشاره به موقعیت‌های مختلف خدمت‌رسانی و امدادرسانی پرستاران به بیماران عنوان کرد: سن و جنسیت در نحوه خدمت‌رسانی پرستاران هیچ تاثیری نمی‌گذارد و این امر نیز قابل تقدیر است و باید با توجه به مشکلات احتمالی که ممکن است برای پرستاران ایجاد شود، امکاناتی از قبیل فرصت‌های تفریحی، ورزشی و مشاوره‌ای به آنان اختصاص یابد.

مشاور استاندار قم در امور بانوان با بیان اینکه بر اساس حدیثی از پیامبر اکرم(ص) برترین فرد کسی است که صاحب اخلاق خوش باشد گفت: نحوه برخورد پرستاران با بیماران بسیار مهم است و باید مورد توجه پرستاران قرار گیرد و بر همین اساس اخلاق خوش را در برخورد با بیماران رعایت کنند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت رفاهی پرستاران گفت: وضع مادی و رفاهی پرستاران باید بهبود یابد و افزایش کمیت پرستاران یکی از راهکارهای افزایش بهره‌وری و بهبود وضعیت معیشتی آنان است.

ظهیری در پایان با بیان اینکه افزایش کمیت پرستاران موجب افزایش کیفیت عملکرد آنان خواهد شد اظهار کرد: افزایش کیفیت فعالیت پرستاران منجر به بهبود وضعیت درمان و رضایتمندی بیشتر مردم از نحوه خدمت‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول