اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری نیشابور خبر داد

عضویت 757 پرستار در نظام پرستاری نیشابور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری نیشابور گفت: 757 پرستار در نیشابور عضو نظام پرستاری این شهرستان هستند.

عضویت 757 پرستار در نظام پرستاری نیشابور

حسن قدسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور، اظهار داشت: از این تعداد 482 نفر در بیمارستان‌های دولتی 22 بهمن و حکیم، 64 نفر در بیمارستان خیریه قمربنی‌هاشم و درمانگاه تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح اشتغال به کار دارند.

وی افزود: 211 نفر نیز در درمانگاه‌های بخش خصوصی مشغولند یا شغل غیر مرتبط با این حرفه دارند و یا فاقد شغل هستند.

وی از پرداخت نکردن حق عضویت از سوی اعضای این تشکل انتقاد کرد و افزود: کمبود منابع مالی سبب شده است که فعالیت‌های تشکل با مشکلات خاصی همراه شود.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری نیشابور اظهار داشت: در صورتی که اگر حق عضویت‌ها تمدید شود، خیلی از مشکلات مالی و به دنبال آن مشکلات اداری و دبیرخانه نظام پرستاری کم می‌شود.

قدسی با اشاره به کمبود نیروی پرستار در بخش‌های مختلف کاری در نیشابور، ادامه داد: از ابتدای مهر 90 قانون ارتقای بهره‌وری اجرا شد که از دیدگاه نظام پرستاری مزایای زیادی برای اعضای این تشکل دارد.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری نیشابور تأکید کرد: تعداد نیروهای اورژانس در بخش آقایان کم است و تعدادی از پست‌های بیمارستان دولتی حکیم هم هنوز خالی است.

وی با اشاره با اینکه به دنبال دستور رئیس جمهور مبنی بر استخدام 20 هزار پرستار، 50 نفر پرستار در سال گذشته در نیشابور استخدام شدند، گفت: اضافه شدن تعداد فشار کاری را بر دیگر پرستاران کم کرد.

وی خواهان تسریع در اجرایی شدن قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری و همکاری جدی‌تر شورای بیمه کشور با موضوع شد.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری نیشابور از برگزاری مسابقات فرهنگی نهج‌البلاغه در اسفندماه گذشته با مشارکت روابط عمومی دانشکده پزشکی و بسیج جامعه پزشکی خبر داد و افزود: مسابقات فوتسال بین اعضاء برگزار شد و تیم شنای خواهران پرستار نیز به مسابقات کشوری در سنندج اعزام شدند.

قدسی از برگزاری دوره آموزشی کمک بهیاری برای 160 نفر از اعضاء به عنوان فعالیت دیگر نظام پرستاری نام برد.

وی با اشاره به اینکه ساخت 70 واحد مسکونی شرکت تعاونی مسکن پرستاران ادامه دارد، گفت: گام دوم این طرح در زمینی به مساحت هزار و 400 مترمربع در اراضی کوی یغما به زودی آغاز می‌شود.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری نیشابور خاطرنشان کرد: 20 نفر از پرستاران نیشابور برای شرکت در جشن 6 هزار نفری پرستاران کشور به تهران اعزام شدند.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول