اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب (س)

47 پرستار بیمارستان توحید جم تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: طی مراسمی 47 پرستار بیمارستان توحید جم تجلیل شدند.

47 پرستار بیمارستان توحید جم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم رئیس بهداشت و درمان نفت بوشهر در آیین تجلیل از پرستاران بهداشت و درمان نفت بوشهر در بیمارستان توحید جم ضمن عرض تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اظهار داشت: پرستاران در امر درمان نقش بسیار حیاتی دارند و بدون وجود پرستاران هیچ کاری در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به سامان نمی‌رسد.

مهرداد حسین‌زاده افزود: پرستاران با عشق و علاقه و با جدیت و دلسوزی برای نجات جان بیماران تلاش می‌کنند و در بهبودی بیماران بیشترین نقش را دارند.

رئیس سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر خاطر نشان کرد: پرستاری یکی از سخت‌ترین شغل‌هاست و ماندگاری در این شغل فقط نیازمند علاقه زیاد است.

حسین‌زاده تصریح کرد: به نظر من برای تقدیر از پرستاران نباید به یک روز بسنده کرد و باید هر روز سال از آنها قدردانی به‌ عمل آید.

وی اضافه کرد: ما با توجه به اینکه در ایام تعطیلات نوروز قرار داریم پس از ایام تعطیلات و در اواخر فروردین جشن بزرگی را با همین عنوان در سطح استان برگزار خواهیم کرد و همچنین از طرف سازمان نیز مبالغی به حساب پرستاران واریز می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه تعداد پرستاران بهداشت و درمان بوشهر 120 نفر است گفت: تعداد پرستاران صنعت نفت بوشهر 120 نفر است که 47 نفر از آنها در بیمارستان توحید مشغول به ‌کار هستند.

حسین‌زاده بیان کرد: باید جایگاه پرستاران ارتقا یابد و به فضل خدا روزبه‌روز در این راستا تلاش بیشتری انجام گرفته است.

رئیس سازمان بهداشت و درمان نفت استان بوشهر و هیئت همراه در ادامه از بخش‌های بستری، ccu، اتاق عمل، اورژانس و بخش تالاسمی بازدید و با اهداء شاخه گل و شیرینی به پرستاران روز آنها را تبریک گفته و گرامی داشتند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول