اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

جبران زحمات پرستاران با مادیات ممکن نیست

خبرگزاری فارس: استاندار قم جبران زحمات پرستاران را با امور مادی میسر ندانست و گفت: فضیلت و ارزش این حرفه در پیشگاه خداوند متعال دارای ارزش معنوی و اجر و منزلت والایی است.

جبران زحمات پرستاران با مادیات ممکن نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، همزمان با فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، استاندار قم صبح از مراکز درمانی و بهداشتی سطح استان بازدید به عمل آورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور در رابطه با ارزش مادی و معنوی فعالیت پرستاران تصریح کرد: باید این روز مبارک را به تمامی ملت ایران و به خصوص قشر پرستاران تبریک گفت چرا که کار پرستاری یکی از سخت‌ترین شغل‌ها است که انجام آن بدون عشق و فداکاری میسر نیست.

وی در ادامه با اشاره به ارتقای سطح خدمت‌رسانی درمانی به بیماران استان قم افزود: حضور بنده و همراهان به دلیل تقدیر و تشکر از این موضوع و عرض تبریک به مناسبت روز پرستار و میلاد با سعادت حضرت زینب(س) است.

استاندار قم با بیان اینکه فعالیت قشر پرستار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است گفت: از تمام امکانات قانونی استفاده خواهد شد تا این قشر از لحاظ امور مادی و رفاهی با مشکل روبرو نباشند.

وی در ادامه جبران زحمات پرستاران را با امور مادی میسر ندانست و افزود: وظیفه ما تقدیر و تشکر و فراهم کردن شرایط مناسب رفاهی است اما فضیلت و ارزش این حرفه در پیشگاه خداوند متعال دارای ارزش معنوی و اجر و منزلت والایی است.

در این بازدید که معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیر کل دفتر امور بانوان استانداری قم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم و معاون درمان این دانشگاه، استاندار قم را همراهی می‌کردند، از مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم، بیمارستان شهید بهشتی و ایستگاه سلامت عوارضی قم تهران بازدید شد.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول