اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون انرژی مجلس:

مؤلفه‌های رونق اقتصادی باید تغییر کند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: مؤلفه‌های رونق اقتصادی باید تغییر کند و تنها در این صورت شعار "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" امسال محقق می‌شود.

مؤلفه‌های رونق اقتصادی باید تغییر کند

مجید ناصری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: بحث حمایت از تولید و بکارگیری سرمایه ایرانی در فعالیت‌های اقتصادی و کارآفرینی همچنان دغدغه اصلی رهبر انقلاب بوده، تا جایی که سال 91،به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گرفت.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال 91 به نام " تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" از سوی مقام معظم رهبری افزود: اگر مسئولان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» را باور کنند و در همین مسیر تمهیدات لازم را فراهم آورند، در پایان سال 91 شاهد آن خواهیم بود که بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور حل می‌شود و ایران در خیلی از زمینه‌ها به خودکفایی می‌رسد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ساختار و نوع نگرش دستگاه‌های اجرایی به مؤلفه‌های رونق اقتصادی باید تغییر کند و تنها در این صورت است که می‌توان شعار امسال را تحقق بخشید.

وی اضافه کرد: وقتی از نظر کیفیت، کالای ایرانی و خارجی در یک سطح هستند، مردم به کالایی اقبال می‌کنند که بهای خرید آن کمتر است، بنابراین نام سال91 «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» زمانی محقق می‌شود که همه مؤلفه‌های آن عملیاتی شوند.

ناصری‌نژاد تصریح کرد: مسئولان بدانند که اهداف پیام نوروزی مقام معظم رهبری با سخنرانی، همایش و پلاکارد زدن محقق نمی‌شود بلکه باید با برنامه‌ریزی دقیق و فشرده در این مسیر گام‌های عملی بردارند.

وی با بیان اینکه نظر همه کارشناسان اقتصادی مهمترین راه حل مقابله با تورم، و جذب نقدینگی سرگردان، انجام فعالیت‌های تولیدی و فعالیت‌های اقتصادی مولد است، تصریح کرد: بنابراین در راستای مقابله با تهدیدهای بیگانگان و دشمنان نیز حمایت از تولید داخل باید اولویت نخست مسئولان باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: در شرایط تحریم‌ها و اعمال فشارها است که خلاقیت‌ها و استعدادهای داخلی در علم و فناوری رشد می‌کند و در صورت رفع موانع موجود به سرمایه‌گذاری در تولید و تجاری‌سازی نیز می‌انجامد.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول