اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون انرژی مجلس:

اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی در پارس جنوبی هنوز محقق نشده است

خبرگزاری فارس: نماینده دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی در پارس جنوبی هنوز محقق نشده و وزارت نفت باید نهایت تلاش خود را برای تحقق این امر به کار گیرد.

اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی در پارس جنوبی هنوز محقق نشده است
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عسکر جلالیان صبح امروز در آیین هشتمین سال راه‌اندازی دانشگاه آزاد کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان دارای ظرفیت‌های ارزشمندی است و استفاده از این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها موجبات رشد و تعالی منطقه را فراهم می‌کند.
وی افزود: توسعه مراکز آموزش عالی امری مهم در توسعه‌یافتگی است و طی چند سال اخیر شاهد گسترش مراکز علمی و تحقیقاتی در سراسر کشور هستیم.
نماینده دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دانشجوی موفق کسی است که بتواند تاثیرگذار باشد و کسانی می‌توانند تاثیرگذار باشند که پژوهش و تحقیق را سرلوحه خود قرار دهند.
جلالیان تصریح کرد: دانشگاه‌ها باید از پژوهشگران حمایت کنند و باید فرصت‌های لازم را برای تحقیقات دانشجویان فراهم کنند و بدون تردید رمز موفقیت دانشجو حرکت به سمت تحقیق است.
وی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی به واسطه تجربه‌های خوب چند دهه گذشته در فضای رقابتی کشور سنگ بنای محکمی برای تربیت دانش‌آموختگان در مقاطع مختلف ایجاد کرده و به ویژه در حوزه پژوهش و تحقیق موفقیت زیادی داشته است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر لزوم تربیت نیروهای متخصص برای پارس جنوبی گفت: دانشگاه‌های استان باید رشته‌های مرتبط با نفت و گاز و پتروشیمی را گسترش دهند تا جوانان استان بتوانند برای حضور در پارس جنوبی آماده شوند.
جلالیان اذعان داشت: اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی در پارس جنوبی هنوز محقق نشده و وزارت نفت باید نهایت تلاش خود را برای تحقق این امر به کار گیرد.
وی یادآور شد: با وجود پارس جنوبی نباید شاهد بیکاری جوانان منطقه و استان باشیم و از مسئولان پارس جنوبی می‌خواهیم به تعهدات اشتغال نیروهای بومی پایبند باشند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول