اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

حفظ استقلال همه‌جانبه ایران اسلامی در سایه تولید ملی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: حفظ استقلال همه‌جانبه ایران اسلامی در سایه تولید ملی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی است.

حفظ استقلال همه‌جانبه ایران اسلامی در سایه تولید ملی است

حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری گفت: این اقدام ارزشمند و مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در واقع پاسخ مناسبی به موضوع تحریم‌های اقتصادی ظالمانه استکبار علیه ایران است، که موجب خودباوری و خودکفایی کشور می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این اقدام ارزشمند رهبر معظم انقلاب، پاسخی محکم و روشن به تهدیدها و تحریم‌های اقتصادی غرب است، یادآور شد: این اقدام رهبر معظم انقلاب در نام‌گذاری سال‌ها دارای اهداف والا و ارزشمندی است که در حقیقت نقشه راه را برای مسئولان و مردم مشخص می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: حمایت از کار و سرمایه ایرانی و تلاش برای رونق تولیدات ملی به واقع زمینه‌ساز رونق اقتصادی، صنعتی و کشاورزی در داخل کشور می‌شود.

وی افزود: از این جهت به نظر می‌رسد که حفظ استقلال همه‌جانبه ایران اسلامی در سایه تولید ملی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی است و به طور قطع امسال شاهد تحول اقتصادی در عرصه ملی با ابتکار و خلاقیت جوانان متعهد براساس منویات رهبری خواهیم بود.

میرعمادی اظهار داشت: از آنجا که سال 1390 علاوه بر هجمه فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران، شاهد اعمال تحریم‌های اقتصادی شدیدی از جانب غرب بودیم، موضع‌گیری قاطع و انقلابی در برابر تهدیدات اقتصادی دشمن، بسیار منطقی و مؤثر است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: در سالی که به عنوان جهاد اقتصادی نام‌گذاری شده بود، رشد و پیشرفت کشور از شتاب مطلوبی برخوردار بوده است.

وی افزود: سال 1390 به عنوان سال جهاداقتصادی به رشد و پیشرفت کشور جلوه دیگری بخشیده است.

میرعمادی یادآور شد: در این سال، استان لرستان نیز با اجرای طرح‌های بزرگی مانند راه‌آهن، آزادراه، ساخت مصلا و مجتمع‌های فرهنگی و نیز تقویت پتروشیمی و فولاد، شاهد تحول و پیشرفت محسوس اقتصادی و فرهنگی بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: ملت بزرگ ایران به برکت انقلاب اسلامی و در سایه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری هر سال شاهد تحول و پیشرفت علمی، فناوری، عمران و آبادانی بوده که بیانگر سرعت رو به جلو و حرکت شتابان انقلاب اسلامی است.

وی حضور مقتدرانه و دشمن‌شکن مردم بابصیرت در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را سبب اقتدار بیشتر نظام اسلامی و یأس و ناامیدی همیشگی دشمنان اسلام و قرآن و موجب الگو شدن ملت ایران برای جهان و انقلاب‌های نوظهور کشورهای منطقه تحت عنوان بیداری اسلامی دانست.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول