اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 193

نادری: 12 اسفند روز عزت و شرف ایران اسلامی خواهد بود

خبرگزاری فارس: یکی از پیشکسوتان هنر دینی و آئینی کشور در گرگان گفت: 12 اسفند روز عزت و شرف ایران اسلامی خواهد بود.

نادری: 12 اسفند روز عزت و شرف ایران اسلامی خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام ابوالقاسم نادری در همایش حضور هوشمندانه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که ظهر امروز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار داشت: عدم حضور در عرصه انتخابات یک فاجعه و خیانت به نظام اسلامی است.

وی تصریح کرد: مردم باید با حضور پرشور خود میزان مشارکت را افزایش دهند به خصوص در موقعیتی که دشمنان عظمت، شرف، عزت و ولایت را می‎خواهند خدشه‎دار کنند بنابراین بحث حضور بسیار مهم است و باید دیگران را نیز به این مشارکت سیاسی دعوت کرد.

این استاد دانشگاه اذعان داشت: سه روز دیگر روز حماسه‎ای بزرگ است در این میان هر کسی خودش می‎داند که به چه کسی رای دهد و مردم باید در این مشارکت خودشان سرنوشت نظامی که در آن به سر می‎برند را تعیین کنند.

نادری یادآور شد: صندوق آرای به مثابه حوضی بزرگ است و هر چه آرای مردم بیشتر باشد سبب خواهد شد تا آب آلوده نخورند، تشنه نشوند و آب‎های مسمومی که بر اثر گرسنگی از این و آن به دست‎شان می‎رسد ننوشند چرا که آب مایه حیات است.

وی متذکر شد: همه جمع شده‎اند مشک‎ها را آماده کرده‎اند که چشمه را از عشق، احساس تکلیف، خودباوری، وطن‎یاری و دین‎دوستی پر کنند و باید مراقب باشیم تا دشمن به طمع اینکه ما آب نداریم بسته‎های آب مسموم را به کام‎مان نریزد.

این استاد دانشگاه اذعان داشت: رای من و شما به منزله یک مشک پر از آب است که می‎تواند حوض عزت این کشور را پر کند و عدم حضور نیز به مانند مشکی خالی خواهد بود، لذا باید سعی کنیم خودمان در پای صندوق‎های رای برویم و دیگران را نیز دعوت کنیم تا آب از این حوض سرازیر شود و دشت و دمن را سرسبز کند و دشمن بی‌جا می‎کند کشور ما را غیر سرسبز ببیند و مترسک‎های خود را در آن بکارد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول