اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

انتخابات محک بزرگ ملت ایران اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ایلام گفت: انتخابات محک بزرگ ملت ایران اسلامی است.

انتخابات محک بزرگ ملت ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: انتخابات عرصه آزمون ملت بزرگ ایران در صحنه‌ای سرنوشت ساز برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: انتخابات آزمون و تکلیفی بزرگ و الهی و یک امانت گرانبهاء بوده که به ملت شریف ایران اسلامی سپرده شده و صیانت از آن و بزرگ شمردن آن بر عهده آحاد مردم است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: انتخابات در کشور عزیز ایران میراث گرانبهای امام و بزرگ‌ترین رهاورد انقلاب شکوهمند اسلامی است لذا حضور در انتخابات امروز 12 اسفند پاسداری از نظام و ارج گذاشتن به خون هزاران شهید والا مقام است.

لطفی تصریح کرد: امروز محک و آزمون ملت بپاخاسته ایران اسلامی است، امروز روزی است که تلاش و تبلیغ 6 ماهه دشمنان در به کارگیری میلیون‌ها رسانه به منظور مقابله با حضور مردم در انتخابات را بی اثر می‌کند.  

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: قطعا مردم فهیم، با بصیرت و رشید ایران اسلامی با حضور حداکثری و گسترده خود سیلی محکم و سختی به چهره استکبار خواهند نواخت.

وی ادامه داد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات 12 اسفند سبب سرافرازی و پیروزی ملت قهرمان ایران اسلامی در آزمون دیگری است، آزمونی که عهد و پیمان امت را با امام و مقتدای خود را به رخ دشمنان انقلاب و بدخواهان نظام اسلامی می‌کشاند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: امروز، روز انتخاب افراد اصلح و شایسته به عنوان نمایندگان ملت برای حضور در خانه ملت است، آن هم به منظور دفاع از کیان ایران اسلامی و حفظ آرمان‌های الهی و ترویج ارزش‌های اخلاقی. 

لطفی تصریح کرد: صیانت از عزت، شرف و اقتدار و منافع مردم از مهم‌ترین وظیفه نمایندگان مجلس است که باید به آن توجه و عنایت ویژه‌ای شود.

نماینده ولی فقیه ایلام در بخش دیگری از سخنانش با سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: این نهاد انقلابی از بدو تأسیس تاکنون خدمات ارزنده‌ای را به نظام اسلامی ارائه کرده است.

وی همچنین به میلاد مسعود امام عسگری (ع) نیز اشاره کرد و افزود: امام عسگری (ع) در میان امامان معصوم (ع) جوان‌ترین امام است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: امامان جواد (ع) و حسن عسگری (ع) دو امام جوان در بین ائمه معصومین (ع) هستند، این دو بزرگوار بهترین الگو برای جوانان ما در ابعاد مختلف زندگی، فردی، اجتماعی، سیاسی و اخلاقی هستند.

خطیب جمعه ایلام همچنین به 15 اسفند روز درختکاری و دیگر مناسبت‌های هفته از جمله روز احسان و نیکوکاری و سالروز تاسیس کمیته امداد اشاره کرد.

انتهای پیام/ن10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول