اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

قوانین مغایر با قرآن در ایران اسلامی جایگاهی ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف و قوانین پیشرو و مترقی در کشور، گفت: قوانین مغایر با قرآن در ایران اسلامی جایگاهی ندارد.

قوانین مغایر با قرآن در ایران اسلامی جایگاهی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در یادواره شهدای محیط‌بان استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: اقتدار و عزت کنونی ایران اسلامی ثمره خون هزاران شهید گلگون‌کفن است و مردم مسلمان ایران با تأسی از آموزه‌های والای دینی خویش هیچگاه اجازه توطئه‌افکنی به دشمنان و مخدوش کردن اتحاد و همبستگی و عزت و اقتدار روزافزونشان را نخواهند داد.

وی افزود: هم‌اکنون ایران اسلامی به عنوان الگوی عملی مبارزه با استکبار و نظام‌های زورگوی دنیا تبدیل شده و همه ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه دنیا با تأسی از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی به سوی تعالی و عزت گام برمی‌دارند.

نماینده ولی فقیه دراستان کردستان، اظهار کرد: دشمنان هیچگاه راضی نخواهند شد که ایران اسلامی قله‌های عزت و پیشرفت را بپیماید لذا در این مسیر با انواع توطئه‌ها سعی بر خدشه‌دار کردن صفوف به هم پیوسته مسلمانان دارند و با اهانت و هتک حرمت مبانی دینی و شرعی مسلمانان و ترور شخصیت‌های بزرگ اسلامی به سوی عملی کردن اهداف شومشان گام بر می‌دارند.

وی افزود: دشمنان اسلام بدانند که با ترور و گرفتن جان انسان‌های بی‌دفاع نخواهند توانست خود را از منجلاب سقوط و نابودی نجات دهند.

حجت‌الاسلام شاهرودی با محکوم کردن ترور چهار محیط‌بان کردستانی توسط مزدوران دشمن، تصریح کرد: ملت سربلند ایران اسلامی با تکیه بر آموزه‌های والای اسلامی و مبانی قرآنی راه خود را انتخاب کرده‌اند.

وی افزود: ریختن خون انسان‌های بی‌دفاع و مظلوم برای جبهه کفر و استکبار  یک عادت شده و برای آنان تفاوتی نمی‌کند که طرف مقابلشان شیعه باشد و یا سنی، کُرد باشد و یا فارس، چرا که آنان با اسلام و همه مسلمانان دشمنی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بخشی دیگر از سخنان خویش با محکوم کردن هتک حرمت نظامیان اشغالگر آمریکایی به ساحت مقدس قرآن کریم در افغانستان، اظهار داشت: هر قانون و نظامی که مغایر خواسته‌ها و قوانین جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی باشد مورد هجوم آنان بوده و با انواع توطئه‌افکنی آنان روبرو می‌شود.

وی افزود: هر قانونی که مغایر قرآن باشد در نظام اسلامی‌ ایران جایگاهی ندارد و دشمنان اسلام باید بدانند که ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران هیچگاه از آرمان‌ها و اهداف خویش چشم‌پوشی نخواهند کرد.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول