اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان بسیج اصناف سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

مردم با شرکت در انتخابات پیشرفت روزافزون ایران اسلامی را رقم بزنند

خبرگزاری فارس: سازمان بسیج اصناف سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در بیانیه‌ای اعلام کرد: ملت ایران با حضور حداکثری در نهمین دوره انتخابات مجلس در خصوص شاخص‌های نماینده اصلح موجبات سرعت بیشتر در حرکت رو به رو رشد انقلاب اسلامی را فراهم آورند.

مردم با شرکت در انتخابات پیشرفت روزافزون ایران اسلامی را رقم بزنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در بیانیه سازمان بسیج اصناف سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان آمده است: مشارکت حداکثری مردم ایران در انتخابات مهم‌تر از هر چیز دیگر است چرا که نشان‌دهنده همبستگی ملی است و همبستگی ملی نیز کشور را در مقابل هر توطئه جهانی مصون می‌سازد و بر این اساس ملت ایران با حضور حداکثری خود در انتخابات روز 12 اسفند ماه و انتخاب نماینده اصلح موجبات سرعت بیشتر در حرکت رو به رو رشد انقلاب اسلامی را فراهم آورند.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: انقلاب اسلامی ایران با گفتمان ارزش‌های الهی و انسانی الگویی جدید و روشن برای جهانیان با مدل مردم سالاری دینی و پیشرفت و تعالی انسان‌ها که مبتنی بر انتخاب و حرکت در سایه معنویت و تحقق ارزش‌های وعده داده شده الهی است را به وجود آورد.

این بیانیه خاطرنشان کرده است: امروز چشمان امیدوار ملت‌های مسلمان، مظلومان و آزادیخواهان جهان به جمهوری اسلامی دوخته شده است و مردم بصیر حماسه‌ساز و غیرتمند ایران اسلامی یک‌بار دیگر با حضور هوشمندانه و با نشاط و پرشور وفاداری و غیرتمندی خویش را نسبت به انقلاب اسلامی ثابت کرده و مشت محکمی بر دهان بدخواهان، توطئه‌گران خارجی و مزدوران داخلی آنان خواهند زد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول