اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم ـ 355

مردم مازندران: ایران اسلامی از هیچ تهدید و تحریمی نمی‌ترسد

خبرگزاری فارس: مردم نوشهر و چالوس انتخابات را نمونه تجلی اراده ملت عنوان کردند و گفتند: ایران اسلامی از هیچ تهدید و تحریمی نمی‌ترسد.

مردم مازندران: ایران اسلامی از هیچ تهدید و تحریمی نمی‌ترسد

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، همزمان با سراسر کشور مردم شهرستان نوشهر و چالوس با حضور در پای صندوق‌های رای وفاداری و پایبندی خود را به نظام ثابت کردند.

سارا فتاحی به خبرنگار فارس گفت: رای من یکی است اما با وجود همین تک رای‌ها مبنای یک انتخاب اصلح رقم خورده و در بسیاری از سیاست‌های کلان کشور تاثیرگذار خواهد بود.

وی اظهار داشت: در این روز وحدت و اقتدار ملی بیش از هر زمانی ظهور کرده و مسئولان نیز به دور از هر جناح سیاسی به حرمت خون شهدا و رهبر کبیر انقلاب و آرمان‌هایشان همگام با مردم حضور یافته و سرنوشت خود را رقم می‌زنند.

فتاحی بیان داشت: حضور در پای صندوق و انتخاب فرد اصلح را وظیفه خود دانسته و در ساعات اولیه در شعبه اخذ رای حاضر شدم.

جواد تاجیک نیز تصریح کرد: ابرقدرت های شرق و غرب چشم شان به این انتخابات است، بر خود وظیفه دانستم به عنوان یک ایرانی مسلمان و تابع مقام معظم رهبری در این رویداد بزرگ شرکت و رای خود را به صندوق بیاندازم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن حتی اگر آب هم نبیند همواره ادعای شنا کردن دارد اما موضع ما مشخص است و نمی‌گذاریم حتی ذره‌ای از اعتقاد راسخ ملت ایران را خدشه دار سازند.

تاجیک اذعان داشت: فرد مورد نظرم را انتخاب و رای خود را به صندوق انداختم، هرچند معتقدم هیچ انسانی کامل نیست اما باید به فرد منتخب کمک کنیم تا به آنچه که شایسته‌مان هست برسیم. یک نماینده باید به وعده‌هایی که در دوران تبلیغات داده  عمل کند.

مظفر زندی نیز به خبرنگار فارس در چالوس اظهار داشت: باید کسی را به مجلس بفرستیم که صلاحیت داشته و با تکیه بر قانون از حق مردم دفاع کند.

وی با اشاره به اینکه چالوس از مشکلات عدیده‌ای رنج می برد و آنچنان که باید بدان توجه نمی‌شود، گفت: در پای صندوق رای حاضر شدم تا ضمن ادای وظیفه شرعی و دینی، به فردی که به او اعتماد کردم رای بدهم.

وی تصریح کرد: امیدوارم هر کس که به عنوان نماینده معرفی می‌شود پاسخگوی این خیل عظیم مردمی در بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و .. باشد.

علی محمد رسولی نیز گفت: قبل از هر چیز خود را مدیون خون شهدا می‌دانم. حضور در انتخابات کمترین کاری است که می‌توان با آن راه این عزیزان را پر رهرو و اهداف شان را سبز نگه داریم.

وی با اشاره به اینکه این حضور به دستور مقام معظم رهبری یک تکلیف شرعی است تصریح کرد: عدم حضور ما خیانت به کشور و نظام است.

وی اذعان داشت: انتخابات نمونه تجلی اراده ملت است و بار دیگر ثابت می‌کنیم ایران اسلامی از هیچ تهدید و تحریمی نمی‌ترسد.

مریم خداشاهی با اشاره به اینکه اهل مشهدم و چند ماهی است که ساکن چالوس هستم، خاطرنشان کرد: همسرم چالوسی است و با راهنمایی ایشان و البته مطالعاتی که از اهداف و برنامه‌های کاندیداها داشته و به سخنان آنها گوش دادم فرد مورد نظرم را برگزیده و به او رای دادم.

وی گفت: حضور زنان بویژه در عرصه مشارکت‌های سیاسی برگ زرینی است که در هر برهه از زمان که رخ داده چشمگیر و قابل دفاع و افتخار بوده است.

سخامنش از دیگر شهروندان نوشهری نیز گفت: در شرایطی که تحریم و تهدید های دشمنان سوی ما روانه شده بهترین و موثرترین پاسخ حضور حداکثری در انتخابات است.

وی اذعان داشت: حضور پیدا کردم تا ضمن ادای دین به شهدا و رهبر کبیر انقلاب، نگرانی خود را نسبت به کاستی های منطقه ام اعلام کنم. سخامنش یادآور شد: چالوس از مشکلات زیادی رنج می برد و متاسفانه اعمال نفوذ ادارات کل هرگز برای این خطه نبوده  است.

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول