اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر-105

رئوفی‌نژاد: مردم تاریخ ایران اسلامی را رقم زدند

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: تاریخ انقلاب ایران اسلامی سراسر حضور تاثیر گذار مردم در صحنه‌های مختلف است.

رئوفی‌نژاد: مردم تاریخ ایران اسلامی را رقم زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در جمع مردم قیدار، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به عنوان مدینة‌النبی است که با تلاش و مجاهدت‌های مردم و رهبری داهیانه امام خمینی (ره) شکل گرفت.

وی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی همه تلاش‌های صورت گرفته در راستای محوریت حکومت اسلامی امکان‌پذیر نشده بود، افزود: انقلاب اسلامی محور آرامش محسوب می‌شود.

استاندار زنجان عزت و لطف خداوند متعال را نسبت به مسلمانان پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: همه پیروزی نظام جمهوری اسلامی به دلیل پای کار بودن مردم در عرصه‌ها است.

وی با بیان اینکه در تاریخ اسلام سابقه ندارد ملتی این چنین دنباله‌رو رهبر خویش باشد، افزود: ائمه اطهار (ع) به دلیل نداشتن پشتوانه مردمی خانه‌نشین شده و یا در زندان‌های خلفا گرفتار شدند.

رئوفی‌نژاد تصریح کرد: همراهی مردم اگر از سال 42  با امام خمینی (ره) صورت می‌گرفت، انقلاب اسلامی در سال 42 به پیروزی می‌رسید که متاسفانه به دلایلی این امر محقق نشد.

وی با اشاره به حضور مردم در صحنه‌ها اضافه کرد: مردم کشور 33 سال است که همواره پشتیبان نظام بوده و برنامه‌ریزی‌های دشمنان را با حضور خود به خوبی پاسخ داده‌اند.

استاندار زنجان عزم و اراده مردم را برای پیروزی انقلاب اسلامی مهم دانست و گفت: اگر عزم مردم برای تغییر سرنوشت خود و رهبری امام خمینی (ره) با روحیه استکبار ‌ستیزی نبود، انقلاب اسلامی به پیروزی نمی‌رسید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی همواره از پشتیبانی ملت برخوردار است، تصریح کرد: هیچ نظامی در جهان دیده نمی‌شود که به اندازه نظام جمهوری اسلامی، مردم به عنوان ظرفیتی تاثیر گذار و تعیین کننده در سرنوشت خود باشند.

رئوفی‌نژاد مردم‌سالاری دینی را شاخصه ویژه نظام برشمرد و گفت: مردم ایران در مردم‌سالاری دینی بی‌نظیر هستند.

وی با اشاره به تاریخچه نظام جمهوری اسلامی در 33 سال گذشته تاکید کرد: تاریخ ایران اسلامی سراسر حضور تاثیر گذار مردم در صحنه‌ است.

استاندار زنجان با برشمردن ویژگی‌های حکومت رژیم گذشته و حاکمیت استعمارگران غربی و شرقی بر کشور، انقلاب اسلامی را نقطه اوج و ثمره خون شهیدان و جان بر کفی‌های مردم عنوان کرد و گفت: هیچ جای دنیا سابقه ندارد مردم این چنین پس از 33 سال در حمایت از نظام خود به صحنه آمده و راهپیمایی میلیونی در روز پیروزی انقلاب رقم بزنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ریشه در حرکت‌های مردمی دارد، افزود: انقلاب با شخصیت‌بخشی به مردم آنها را برای تعیین سرنوشت خود حساس کرده است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول