اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری استان مرکزی:

خبرگزاری‌های خارجی تسلیم اقتدار ایران اسلامی شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی گفت: خبرگزاری‌ها و رسانه‌های خارجی هم نتوانستند چشم‌های خود را بر خلق حماسه مردم ایران ببندند و در انعکاس این عظمت و اقتدار ناچار سر تسلیم فرود آوردند.

خبرگزاری‌های خارجی تسلیم اقتدار ایران اسلامی شدند

فرهاد اسکندری دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک این روز را یوم‌الله و عیدالله دانست و اظهار داشت: مردم شریف و با بصیرت و هوشیار میهن اسلامی و به خصوص استان مرکزی در این روز حماسه‌ای آفریدند که می‌توان گفت این حماسه، پررنگ‌تر و بالاتر از راهپیمایی 22 بهمن بود و بار دیگر جهانیان را به حیرت درآورد.

وی این حضور گسترده مردم را حاوی پیام برای دشمنان نظام اسلامی دانست و افزود: با توجه به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه این پیام باعث خوشحالی مردم این کشورها خواهد شد و امیدی دیگر برای آنها در پی خواهد داشت.

اسکندری ادامه داد: پیام دیگر این حماسه بزرگ به دنیا این بود که دشمنان بدانید که ملت بزرگ ایران اسلامی در مقابل تحریم‌ها، فشارهای اقتصادی و تهدید‌ها تسلیم نخواهند شد و همچنان به آرمان‌های بلند انقلاب و شهدا پایبندند.

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری استان مرکزی بیان داشت: استکبار جهانی نیز با سیلی محکمی که مردم عزتمند ایران اسلامی با خلق این حماسه بزرگ به آنها زدند خود را شکست‌خورده می‌بیند و قطعا این سیلی بزرگ باعث عقب‌نشینی استکبار خواهد شد.

اسکندری با توجه به شلوغی و صف‌های طولانی مردم در شعب اخذ رای استان مرکزی و احتمال تمدید ساعت رأی‌گیری گفت: با توجه به گزارش‌هایی که از سطح استان رسیده و نشان می‌دهد که مردم فهیم و با بصیرت استان هنوز در شعب اخذ رأی در انتظار دادن رأی به سر می‌برند احتمال اینکه تمدیدها ادامه داشته باشد را محتمل دانست.

وی با تاکید بر اینکه ملت بزرگ ایران پیروز این روز بزرگ است اظهار داشت: امیدواریم که همه مردم بزرگوار میهن اسلامی بتوانند در این امتحان الهی شرکت کرده و مثل همیشه از آن پیروز و موفق بیرون آیند.

 

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری استان مرکزی در خاتمه با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات امروز گفت: خبرگزاری‌ها و رسانه‌های خارجی هم نتوانستند چشم‌های خود را بر خلق حماسه مردم ایران ببندند و در انعکاس این عظمت و اقتدار ناچار سر تسلیم فرود آوردند.

انتهای پیام/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول