اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور گسترده در شعب اخذ رأی رقم خورد

نقش‌آفرینی مردم استان مرکزی در اثبات اقتدار ایران اسلامی

خبرگزاری فارس: مردم استان مرکزی با حضور گسترده در شعب اخذ رأی در اقتدار، عزت و عظمت ایران اسلامی نقش‌آفرینی می‌کنند و با لبیک به رهبر عظیم‌الشأن خود به دشمنان سیلی محکمی می‌زنند.

نقش‌آفرینی مردم استان مرکزی در اثبات اقتدار ایران اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک همزمان با 12 اسفند روز رأی‌گیری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 110 شعبه اخذ رأی در شهرستان ساوه از ساعات اولیه رای‌گیری‌ شاهد حضور خیل عظیمی از مردمی بود که با در دست داشتن شناسنامه آمده ‌بودند تا باز هم حماسه‌آفرینی کنند و سرنوشت خود را برای آینده‌ای بهتر رقم بزنند.

علیرضا امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک در این رابطه گفت: حضور گسترده مردم در تمام صحنه‌ها می‌تواند ضربه محکمی به نظام سلطه بزند.

وی تصریح کرد: همه مردم باید با حضور گسترده در این انتخابات به استکبار جهانی نشان دهند که ملت ایران مصمم هستند در پرتو استقلال به خودکفایی برسند و هیچ چیز نمی‌تواند در عزم و اراده این ملت بزرگ و صاحب تمدن خللی ایجاد کند.

یکی دیگر از شهروندان ساوه‌ای پس از انداختن رأی خود به صندوق گفت: کسی که به عنوان نماینده ساوه و زرندیه در این دوره از انتخابات راهی مجلس می‌شود رسالت بسیار سخت‌تری بر عهده دارد، چرا که باید کارهای نیمه‌تمام مرحوم حسین اسلامی نماینده قبلی این شهرستان را به سرانجام برساند.

مریم الهی افزود: مرحوم اسلامی نماینده دوره هفتم و هشتم این شهرستان در مجلس زحمات بسیاری برای حوزه‌های انتخابیه ساوه و زرندیه کشید و کسانی که جایگزین وی می‌شوند باید لحظه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم کوتاهی نکنند.

یکی دیگر از شهروندان ساوه‌ای شرکت در انتخابات را وظیفه‌ای همگانی دانست و تاکید کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است و مردم ایران باید با شرکت در انتخابات وحدت و همبستگی و ولایت‌مداری خود را به دشمنان به اثبات برسانند.

عباس خدادادی گفت: از کسانی که به عنوان نماینده مردم ساوه راهی مجلس می‌شوند تقاضا داریم تا آخرین لحظه برای خدمت‌رسانی به ایران اسلامی بکوشند و بدانند که وامدار مردمی هستند که از ساعات ابتدایی رأی‌گیری ساعت‌ها در صف انتظار ایستاده‌اند.

* محلات عزتی دیگر را برای ایران اسلامی رقم زد

مردم همیشه در صحنه شهرستان محلات با حضور بی‌نظیر در انتخابات بار دیگر حماسه آفریدند و موجب عزت و افتخار ایران اسلامی شدند.

بر اساس این گزارش انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حالی در شهرستان محلات در حال برگزاری است که شعب اخذ رأی این شهرستان در نخستین ساعات رأی‌گیری شاهد تشکیل صف‌های طویلی بود که نفس دشمنان را در سینه حبس می‌کرد.

انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان محلات در 42 شعبه اخذ رأی برگزار می‌شود و طی آن از بین 14 نامزد انتخابات یک نفر راهی مجلس شورای اسلامی خواهد شد.

یکی از شهروندان محلات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: امروز کشورهای اسلامی در برابر مستکبران به‌پا خاسته‌اند و اگر مردم ایران در این انتخابات به صورت گسترده شرکت کنند موجب دلگرمی آنان می‌شوند.

خاطره یادگاری که امسال نخستین بار شیرینی شرکت در انتخابات را می‌چشد افزود: انتخاب نماینده حق مردم است، مردم دوست دارند در سرنوشت کشورشان سهیم باشند که خوشبختانه دموکراسی حاکم بر این کشور این حق را برای همه مردم فراهم کرده است.

یکی دیگر از شرکت‌کنندگان در این دوره از انتخابات ابراز داشت: مردم ایران برای این انقلاب خون داده‌اند و باید همیشه در عرصه‌های مختلف پرشکوه و با شور و شعور حضور پیدا کرده و به خون شهدا ادای دین کنند.

مازیار عظیمی اظهار داشت: مردم ایران پیرو ولایت ‌فقیه هستند و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به حضور مردم در پای صندوق‌های رأی حضوری جدی در انتخابات دارند.

* حضور حداکثری مردم تفرش در انتخابات

مردم شهر و روستاهای تفرش با حضور گسترده در انتخابات وحدت و همبستگی ملی را بار دیگر به نمایش گذاشتند.

بر اساس این گزارش بر خلاف توطئه و دسیسه‌های دشمن برای جلوگیری از حضور مردم در انتخابات، مردم شهرستان تفرش با حضور حداکثری خود در انتخابات نشان دادند که هر چه‌قدر دشمنان برای دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق‌های رأی تلاش کنند، مردم آگاه و با بصیرت ایران اسلامی حساس‌تر می‌شوند و مشارکت خود را افزایش می‌دهند.

بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و افزایش تحریم‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی، امروز 12 اسفند، شرایطی را به وجود آورد که تمام شعبه‌های اخذ رأی در شهرستان تفرش و روستاهای دور و نزدیک مملو از مردمی بود که با گام‌هایی استوار و عزمی راسخ به ندای رهبرشان لبیک گفته و در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شدند.

مرد و زن و پیر و جوان همه و همه با سلایق و علایق مختلف در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شدند تا اقتدار نظام و دلبستگی خود به نظام و انقلاب را با وجود تمام فشارها و تهدیدها نشان دهند و ثابت کنند که این حضور، حضوری آگاهانه، هوشمندانه و بهتر از گذشته است.

* حماسه‌ حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی در شازند

با حضور پرشور مردم شازند در پای صندوق‌های اخذ رأی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حماسه‌ای با شکوه در این شهرستان رقم خورد.

ساعت 8 صبح امروز همزمان با سراسر کشور انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور پرشور مردم شهرها و روستاهای این شهر در شعب اخذ رأی آغاز شد.

رأی‌گیری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از صبح امروز در 115 شعبه این شهرستان آغاز شده است که از این تعداد 40 شعبه در بخش مرکزی، 18 شعبه در بخش قره‌کهریز، 32 شعبه در بخش زالیان و 14 شعبه در سربند مستقر شده است.

مردم بابصیرت و ولایت‌مدار شازند هم‌دوش و همگام با سایر ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور در این انتخابات بار دیگر شعور سیاسی و انقلابی خود را به نمایش گذاشته و مشت محکمی در دهان یاوه‌گویان کوبیدند.

مردم شهرها و روستاهای شازند با گام‌هایی استوار آمدند تا ثابت کنند برای سرنوشت کشورشان ارزش قائل بوده و وفادار به انقلاب و آرمان‌های بلند آن هستند.

انتهای پیام/آ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول