اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/141

امت ایران اسلامی مشت محکمی بر دهان بدخواهان می‏زنند

خبرگزاری فارس: دبیرخانه کانون‏های مساجد شهرستان سمنان با صدور بیانیه‏ای پیش بینی‌کرد که امت ایران اسلامی با حضور در انتخابات مجلس مشت محکمی بر دهان بدخواهان می‏زنند.

امت ایران اسلامی مشت محکمی بر دهان بدخواهان می‏زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در این بیانیه که امروز یک نسخه از آن به دفتر خبرگزاری فارس در استان سمنان نمابر شده، آمده است: "مشارکت عمومی در این انتخابات مهم‏تر از هر چیز دیگر است؛ چرا که نشان‏دهنده همبستگی ملی است و همبستگی ملی نیز کشور را در مقابل هر توطئه‏ای مصون می‏سازد."

در ادامه می‏خوانیم: 12اسفند ماه، نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مقارن است با امواج خروشان بیداری ملت‏های مسلمان از یک سو و پیشرفت‏های عظیم جوانان دانشمند این مرز و بوم در عرصه‏های علم و فناوری از سوی دیگر که موجب حیرت جهانیان شده و مناسبات جدیدی را بر جهان حاکم کرده است.

در این بیانیه آمده است: امت اسلامی با حضور گسترده و پرشور خود در این انتخابات، افق جدیدی را پیش‏روی انقلاب اسلامی می‌گشاید و گام بزرگی در تحقق آرمان‏های بلند حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی برمی‌دارد.

دبیرخانه کانون‏های مساجد شهرستان سمنان در این بیانیه تاکید کرده است: امروز چشمان امیدوار ملت‏های مسلمان و مظلومان و آزادی‏خواهان جهان به جمهوری اسلامی به عنوان کانون بیداری اسلامی دوخته شده و امت حماسه‏ساز و غیرتمند ایران اسلامی یک‏بار دیگر همچون حماسه‏های هشت سال دفاع مقدس، با حضور هوشمندانه و با نشاط و پرشور، وفاداری و غیرتمندی خویش را ثابت کرده و مشت محکمی بر دهان بدخواهان و توطئه‏گران داخلی که درصدد کمرنگ نشان دادن مشارکت مردم هستند، می‌زند.

در بخش دیگری می‏خوانیم: ما اعضای کانون‏های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سمنان بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر توطئه و برنامه‏ریزی دشمنان انقلاب اسلامی با ایجاد چالش در بحث انتخابات پیش‏رو، ضمن آگاهی‏بخشی به آحاد مردم در این خصوص، تمام توان خود را برای شرکت و حضور به یادماندنی در این انتخابات به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول