اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

سال 91 سال اقتدار اسلام و ایران اسلامی خواهد بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرمانشاه گفت: سالی که گذشت سال پر از خیر و برکتی برای مسلمانان جهان و همچنین ایران بود و ان‌شاءالله سال 91 سال اقتدار اسلام و ایران اسلامی در جهان باشد.

سال 91 سال اقتدار اسلام و ایران اسلامی خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه آیت‌الله مصطفی علما امروز طی پیامی اظهار کرد: سالی که گذشت سال پر از خیر و برکتی برای مسلمانان جهان و همچنین ایران بود و ان‌شاءالله سال 91 سال اقتدار اسلام و ایران اسلامی در جهان باشد.

در ادامه این پیام آمده است: در سال 90 پیروزی‌های زیادی نصیب مسلمانان در همه نقاط جهان شد و در ایران اسلامی نیز با برگزاری انتخابات مجلس و نمایش عظمت ملت ایران به دنیا و همچنین خروش مردم ایران در سالروز انقلاب اسلامی که امروز مبدأ همه انقلاب‌های اسلامی شده است و نیز پیروزی‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف چون انرژی هسته‌ای این زمینه را آماده کرده است که در سال 91 اقتدار و پیشرفت و شکوفایی ملت ایران با وجود همه مزاحمت‌ها  همچون خورشید در جهان بدرخشد و  منشاء بیداری و روشنایی در جهان تاریک امروز شود.

این پیام می‌افزاید: سالی که گذشت برای استان کرمانشاه بهاری دیگر نیز در خود جای داد و مردم این خطه با میزبانی رهبر و مولای خود بهار را در دل پاییز به این استان آوردند.

در ادامه پیام امام جمعه کرمانشاه تأکید شده است: این سفر پر از خیر و برکت تحول بزرگی در استان به وجود آورد که خود آغاز دگرگونی‌‌های بسیار در راستای پیشرفت در همه زمینه‌های معنوی، فرهنگی و اقتصادی خواهد بود.

این پیام تصریح می‌کند: ان‌شاءالله که سال جدید برای استان کرمانشاه و ایران و همه مسلمانان در گوشه و کنار جهان پر از پیروزی و برکات الهی باشد و مردم ایران نیز می‌دانند که همه پیشرفت‌ها و موفقیت‌های کسب شده ریشه در انقلاب اسلامی آن‌ها و نیز تبعیت از ولایت فقیه دارد که روز به روز در حال گسترش است.

 انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول