اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

پرستاران از اعضای کلیدی تیم مراقبت‏های درمانی هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه پرستاران از اعضای کلیدی تیم مراقبت‏های درمانی هستند گفت: نقش پرستاران در پیشگیری از بیماری‏ها غیر قابل انکار است.

پرستاران از اعضای کلیدی تیم مراقبت‏های درمانی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دماوند، هم‏زمان با روزهای میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، فرماندار شهرستان دماوند، فرمانده سپاه پاسداران شهرستان، جانشین فرمانده انتظامی دماوند، مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران این شهر، معاون سیاسی فرماندار شهرستان و دیگر مسئولان دماوند با پرستاران بیماران سوم شعبان شهرستان دماوند دیدار کردند و با اهدای شاخه گلی روز پرستار را به آنان تبریک گفتند.

فرماندار شهرستان دماوند در این دیدارها ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و سال جدید در این‌باره گفت: پرستاران تقوا، پاکدامنی، ولایت‏مداری، روحیه بخشش، صبر و استقامت و ایثار را سرلوحه اصلی کار و هدف خود قرار داده‏اند.

علی‏رضا قاسمی‏فرزاد افزود: حضرت زینب (س) اسوه صبر و تقوا بودند و پرستاران نیز با تأسی از این بانوی گرامی، درس مراقبت، ایثار و از خود گذشتگی را آموخته‏اند و با تحمل سختی و مشکلات معنای حقیقی انسانیت را به تصویر می‏کشند.

وی خاطر نشان کرد: روز میلاد با سعادت حضرت زینب (س) را به عنوان روز پرستار نامگذاری کردند تا هم نام آن بانوی بزرگوار را گرامی بداریم و هم تلاش و تقدیر از زحمات پرستاران را حفظ کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند با اشاره به نقش پرستار به عنوان یک نقش مهم و تاثیرگذار برای بیماران بیان داشت: پرستار در کنار رسیدگی و حمایت از بیمار در بهبود بیماری شایسته است با روحیه‏ای با نشاط و برخوردی ارزشمند، نقش حقیقی خود را به تصویر بکشد.

قاسمی‏فرزاد اضافه کرد: پرستار یکی از اعضای کلیدی تیم مراقبت‏های بهداشتی و درمانی بوده و نقش وی در پیشگیری از بیماری‏ها، حفظ تندرستی، پیشبرد بهبود و برقراری بهداشت، تسهیل در تطابق و تسکین درد و رنج بیمار ارزنده و قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول