اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

جانفشانی پرستاران بر هیچکس پوشیده نیست

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با صدور پیامی ضمن تبریک روز پرستار اعلام کرد: جانفشانی پرستاران بر هیچکس پوشیده نیست.

جانفشانی پرستاران بر هیچکس پوشیده نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، خیراله اسدالهی در پیامی اظهار داشت: پرستاری در فرهنگ ایرانی و اسلامی جایگاه بسیار رفیعی دارد، جامعه پرستاری، مجموعه‌ای زحمتکش و پرتلاش، سرشار از محبت به نوع انسان و شیفته خدمت است.

در بخشی از این پیام آمده است: حوزه سلامت افتخار دارد با خدمات ارزشمند این گروه در مسیر ارتقاء سلامت گام بر دارد.

همراهی و ایثار جامعه پرستاری خصوصاً پرستاران پرتلاش استان ایلام در سال‌های گذشته به خصوص در دوران دفاع مقدس شاهدی متقن از هدفمندی و تعهد این گروه فرهیخته است.

این پیام ادامه می‌دهد: تحقق چشم‌انداز نظام سلامت با هدف دستیابی به جایگاه اول سلامت در منطقه تا سال 1404 بدون ارتقاء علمی پرستاران میسر نیست و بدیهی است توانمندی جامعه پرستاری به عنوان عضو مؤثر تیم حافظان سلامت جامعه، یکی از ضروریات کسب این جایگاه خواهد بود و ضروری است جامعه پرستاری دانشگاه در این خصوص ضمن شناخت بیشتر رسالت خویش در تحقق این امر بیش از پیش تلاش کنند.

این پیام یادآور می‌شود: اما بر جامعه است که متقابلا به همت و تلاش شایسته پرستاران پاسخی در خور و شایسته دهد. نامیدن  سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) بانوی بزرگوار عرصه کربلا به عنوان روز پرستار نماد و ارزش والای این شغل شریف و نشانه احترام جامعه به پرستاران است.

این پیام می‌افزاید: اینجانب سالروز ولادت این بانوی بزرگوار و روز پرستار را به پرستاران عزیز تبریک عرض کرده و برای آنان از پیشگاه حضرت حق، سلامتی و موفقیت آرزومندم.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول