اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم خبر داد

تحصیل 500 دانشجو در دانشکده پرستاری جهرم

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: دانشکده پرستاری و پیراپزشکی جهرم نزدیک به 500 دانشجو دارد که تقویت بیشتر آموزش‌های بالینی باید در دستور کار مسؤلان آن قرار گیرد.

تحصیل 500 دانشجو در دانشکده پرستاری جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمدکاظم تدین بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشکده پرستاری و پیراپزشکی این شهرستان اظهار داشت: به یقین دانشکده پرستاری در به ثمر رسیدن اهداف دانشگاه نقش مؤثر و اساسی دارد و باید در این زمینه از استانداردهای آموزشی منحصر به مسائل پژوهشی و آموزشی استفاده کرد.

وی با بیان کسب مجوز نشریه اخلاق در پرستاری توسط دانشکده پرستاری و پیراپزشکی جهرم افزود: این دانشکده نزدیک به 500 دانشجو دارد که تقویت بیشتر آموزش‌های بالینی باید در دستور کار مسئولان آن قرار گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با بیان اینکه باید در زمینه گسترش رشته‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد پرستاری و رشته‌های وابسته تلاش شود، بیان کرد: لازم است که با یک برنامه‌ریزی منسجم بحث تحقیق و پژوهش را برای اساتید و دانشجویان داشته باشیم.

وی با اشاره به افتتاح مرکز مهارت‌های بالینی در دانشگاه علوم پزشکی جهرم بیان کرد: امسال در حوزه معاونت آموزشی موفقیت‌های چشم‌گیری داشتیم و این دانشگاه تنها دانشگاه تیپ 3 در کشور است که توانست دو دانشجوی نمونه کشوری داشته باشد که این امر نشان از ظرفیت‌های مناسب دانشگاه علوم پزشکی جهرم است.

در پایان این مراسم محمدعلی منتصری به عنوان رئیس جدید دانشکده پرستاری و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جهرم انتخاب و از زحمات محسن حجت رئیس سابق این دانشکده تقدیر شد.

به گزارش فارس، همچنین در این مراسم از زهرا ضیا جهرمی و محمد یاسین کرمی دو دانشجوی نمونه کشوری که توسط ریاست جمهوری تقدیر شده بودند با اهدای لوح قدردانی شد.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول