اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان:

سرما پیشروی پروژه‌های عمرانی را متوقف نمی‌کند

خبرگزاری فارس: شهردار زنجان با اشاره به اختلال به وجود آمده در پروژه‌های عمرانی شهر زنجان گفت: پروژه‌های عمرانی شهر را با دقت و سرعت پیگیری می‌کنیم ، تا در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

سرما پیشروی پروژه‌های عمرانی را متوقف نمی‌کند

ناصر موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان رکود به وجود آمده در این فصل را برای پروژه‌های بزرگ عمرانی شهر عادی اعلام کرد و اظهار کرد: باید متوجه بود که بتن ریزی و زیر سازی در این فصل سرد در منطقه سردی به مانند زنجان وجود ندارد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره تاخیر به وجود آمده در پروژه‌های بزرگ گفت: برخی از تاخیرها به دلایل فنی بود که برای تاسیسات شهری از جمله مخابرات و فیبر نوری بود که تا حدودی هم طبیعی به نظر می‌آید.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه طبق آخرین تصمیم، نام پل غیر هم‌سطح به پل سیدالشهدا تغییر کرده است، افزود: پیمانکار کارش را آغاز کرده و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها پیش می‌برد.

وی تصریح کرد: با مساعد شدن شرایط جوی عملیات اجرایی پروژه پل غیر هم‌سطح سیدالشهدا با دقت و سرعت پیگیری می‌شود، تا در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

موسوی با اشاره به قول پیمانکار برای بهره‌برداری به موقع و طبق زمانبندی انجام شده پروژه غیر هم‌سطح سید‌الشهدا اضافه کرد: پیمانکار برای به سرانجام رساندن به موقع پروژه قول افزایش شیفت‌های کاری و امکانات را پس از مساعد شدن شرایط جوی داده است.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره پروژه‌های جدید تعریف شده برای شهر زنجان گفت: پارک بزرگ بانوان که در منطقه شمال غرب کشور بی نظیر است با اعتباری 3 میلیارد و 500 میلیون تومانی در دهه فجر کلنگ‌زنی شده است.

شهردار زنجان پروژه بزرگ سبزه‌میدان را از دیگر طرح‌های عمرانی بزرگ در شهر زنجان اعلام کرد که در آستانه نهایی شدن طرح مطالعاتی قرار دارد.

وی اضافه کرد: پروژه‌هایی مانند پارک بانوان و مجتمع فرهنگی ورزشی همراه آن و سبزه‌میدان دو طرح بزرگ برای بودجه شهرداری زنجان محسوب می‌شوند.

موسوی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره ساختمان نیمه کاره رها شده خیابان 17 شهریور گفت: این ساختمان هم معارض حقیقی و معارض حقوقی دارد.

وی با اشاره به اینکه ساختمان مورد نظر به منظور انجام کار اداری و تجاری احداث شده است، افزود: انجام سرمایه‌گذاری مجدد برای تکمیل آن منوط به حل مشکل آن با معارض آن است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول