اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار زنجان:

طرح ساماندهی میدان ارتش زنجان تصویب شد

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: طرح ساماندهی میدان ارتش و میدان مدرس زنجان سه ماهه به پایان می‌رسد.

طرح ساماندهی میدان ارتش زنجان تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اکبر کریمی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان شهری، اظهار کرد: برای اجرای مطلوب طرح‌های عمرانی باید ظرفیت‌های هر پروژه در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اجرای طرح میدان ارتش در زنجان، تصریح کرد: مسئولیت موافقت با مالکان قرار گرفته در این طرح برعهده شهرداری است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: باید این طرح به گونه‌ای در نظر گرفته شود که در آینده مشکلی وجود نداشته باشد.

وی رویکرد کلی شورای ترافیک را حذف تقاطع اعلام کرد و گفت: مدت زمانی که افراد پشت چراغ قرار می‌گیرند، اتلاف وقت است که با حذف تقاطع‌ها به این امر کمک شایانی می‌شود.

کریمی با اشاره به اینکه قرار بود از میدان بسیج تا میدان جهاد طرح از سوی شهرداری ارائه شود، یادآور شد: با اجرای این طرح‌ها موقعیت ترافیکی این بخش ارتقا می‌یابد.

وی با بیان اینکه ضروری است سه ماه برای ساماندهی میدان ارتش و مدرس در نظر گرفته شود، خاطرنشان کرد: سه ماه وقت مناسبی برای ساماندهی این طرح در زنجان است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اجرای منوریل در زنجان گفت: این طرح نیز با تغییراتی که در آن داده شده است، در زنجان اجرایی می‌شود.

وی طرح منوریل را از طرح‌های مهم عنوان کرد و گفت: این طرح در شش کریدور پیش‌بینی شده است.

در این جلسه مشاوران طرح ساماندهی میدان ارتش و میدان مدرس و طرح منوریل عملکرد کاری خود را ارائه کردند.

اجرای طرح میدان ارتش و میدان مدرس زنجان در این جلسه به تصویب نهایی رسید.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول