اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج):

حضور حداکثری در انتخابات، پاسداری از خون شهداست

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) گفت: حضور حداکثری در انتخابات، پاسداری از خون شهداست و نمی‌گذارد خون شهدا پایمال شود.

حضور حداکثری در انتخابات، پاسداری از خون شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، سردار سالار آبنوش در همایش تبیین منویات مقام معظم رهبری پیرامون حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: حضور حداکثری در انتخابات، پاسداری از خون شهداست و مردم با مشارکت حداکثری ثابت می‌کنند که همواره در برابر دشمنان ایستادگی کرده و نمی‌گذارند خون شهدا پایمال شود.

فرمانده سپاه استان قزوین ادامه داد: ملت ما برای اجرای معنای واقعی جمهوریت و اسلامیت دردسرها، مشکلات، اذیت‌ها، دست‌اندازها و سختی‌ها را تحمل کرده است و به سادگی از این انقلاب دست بر نمی‌دارد.

وی افزود: هر زمانی که به کشور رشدی داشته است از برکت اسلام بوده و مسئولانی که در مسیر اسلام حرکت می‌کنند نیز موفق‌تر هستند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) بیان کرد: اگر دشمنان به اسلامیت نظام ایراد گرفته و شایعه و جو روانی ایجاد کردند، موقتی بوده است که یا پاسخ داده‌ایم و یا به دلیل مبنا نداشتن اظهارات استکبار، خود به خود خنثی شده و برای اذهان عمومی واقعیت و روح انقلاب که اسلام است، تشریح و تبیین شده است.

فرمانده سپاه استان قزوین با ذکر این مطلب که هیچ حقوقدان، دانشمند و عالمی نمی‌تواند به اسلامیت ایراد بگیرد تصریح کرد: امام زمان (عج) واسطه فیض بین زمین و آسمان و صاحب اصلی این مملکت است، به همین دلیل کسی قادر نیست به نظام ضربه وارد کند.

آبنوش خاطر نشان کرد: مردم باید با پرهیز از سلایق شخصی، امیال و تمایلات به کاندیدای اصلح رأی دهند تا مجلسی ولایی و اسلامی که در خور شأن نظام اسلامی باشد تشکیل شود.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی که معجزه قرن است، به رشد و جایگاه خاص بین‌المللی رسیده و منطقه را متحول کرده است لذا مردم باید بدانند که حضورشان در انتخابات فقط مسئله داخلی نیست بلکه یک مسئله خارجی نیز محسوب می‌شود و باید هوشیار باشند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، انتخابات 12 اسفند را به مثابه رفراندوم 12 فروردین سال 58 ذکر و خاطر نشان کرد: مردم بار دیگر نشان خواهند داد که پای انقلاب، امام، شهدا و مقام معظم رهبری ایستاده‌اند.

سردار آبنوش تصریح کرد: مردم با مشارکت حداکثری ثابت می کنند که همواره در برابر دشمنان ایستادگی خواهند کرد و نخواهند گذاشت خون شهدا پایمال شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول