اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بجنورد صورت گرفت

ایجاد 800 جایگاه تبلیغات موقت برای نامزدهای انتخاباتی

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و هنری شهرداری بجنورد گفت: 800 جایگاه تبلیغات موقت برای تبلیغات نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس در سطح شهر بجنورد ایجاد شد.

ایجاد 800 جایگاه تبلیغات موقت برای نامزدهای انتخاباتی

 محمد موفق بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از امکانات تبلیغاتی فراهم شده برای نامزدهای انتخاباتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این تعداد جایگاه تبلیغات موقت در سطح مناطق یک، دو و همچنین شهرداری مهر بجنورد ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه این جایگاه‌های موقت با استفاده از کارتن پلاست و پیچ و مهره در سطح معابر بجنورد تعبیه شده است، گفت: پس از اتمام انتخابات این کارتن پلاست‌ها از سطح شهر جمع آوری خواهد شد.

موفق همچنین از فعالیت کمیته امحای شهرداری با مشارکت فرمانداری بجنورد خبر داد و افزود: در اجرای این طرح تبلیغات نامتعارف نامزدهای انتخاباتی جمع آوری می‌شود.

وی خواستار رعایت قانون از سوی نامزدهای انتخاباتی برای تبلیغات صرفاً حول محور قانون شد.

معاون فرهنگی و هنری شهرداری بجنورد همچنین بر مشارکت نامزدها و طرفداران آنان برای ایجاد محیطی سالم و عاری از هرگونه تبلیغات نا متعارف نامزدها در سطح معابر شد.

وی تصریح کرد: مکان‌های مختلفی برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در بجنورد ساماندهی شده و هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول