اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان انار:

سرنوشت انتخابات را مردم ولایتمدار رقم می‌زنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان انار گفت: سرنوشت انتخابات را مردم ولایتمدار رقم می‌زنند و در این راه همه موظف هستیم که از حیله‌گری آمریکا و انگلیس و راهبردهای دشمنان غافل نمانیم.

سرنوشت انتخابات را مردم ولایتمدار رقم می‌زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، مجید اعتمادی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: همه امکانات برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور فراهم شده است.

وی بیان داشت: مانند سال‌های گذشته، فرآیند رایانه‌ای نیز با کنترل شماره کارت ملی زمینه هرگونه تخلف را از بین می‌رود.

اعتمادی افزود: از ماه‌ها قبل براساس موازین قانونی، زمینه و بستر برگزاری یک انتخابات خوب را تدارک دیده‌ایم و آموزش لازم به عوامل انتخاباتی داده شده است.

وی عنوان کرد: مجریان انتخابات با بی‌طرفی کامل حافظ رأی مردم هستند، زیرا مردم مهم‌ترین نقش را داشته و با حضور کاندیداهای متعدد و سلیقه‌های متفاوت، زمینه حضور گسترده مردم مهیا شده است.

اعتمادی ابراز داشت: ان‌شا‌ء‌الله در مرحله اول، منتخب مردم رأی لازم را به دست آورد تا از صرف هزینه‌های دیگر پیشگیری شود.

وی خطاب به کاندیدای حاضر در جلسه خاطرنشان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان انار با امنیت و آزادی کامل برگزار می‌شود.

اعتمادی گفت: سرنوشت انتخابات را مردم ولایتمدار رقم می‌زنند و در این راه همه موظف هستیم که از حیله‌گری آمریکا و انگلیس و راهبردهای دشمنان غافل نمانیم.

فرماندار انار اظهار داشت: دشمن با روش‌های مختلف کاهش مشارکت مردم در انتخابات را دنبال می‌کند و با شایعه‌سازی پیرامون تقلب در انتخابات و ایجاد شکاف‌های اجتماعی در میان اقشار جامعه و زمینه‌سازی برای ایجاد آشوب و چالش‌های امنیتی و اجتماعی را با هدف فشار به مسئولان در دستور کار دارد.

اعتمادی افزود: قصد دشمن این است که ما در برابر نظام سلطه تسلیم شویم تا زمینه فروپاشی نظام را با ترفندهای شبهه دمکراسی نخ‌نما شده خودشان فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش مسئولان و کاندیداها برای حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی، خنثی کردن اقدامات دشمن با بهره‌گیری از سخنان رهبر معظم انقلاب، پرهیز از چالش‌های داخل، عدم استفاده از رسانه‌های بیگانه، توجه ویژه به رسانه‌های داخلی، بررسی سوابق افراد مزدور که در محافل عربی و غربی خوش رقصی دارند، می‌تواند ما را در ضربه زدن به دشمن یاری کند.

انتهای پیام/ج۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول