اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان – 126

سمیعی: برگزاری انتخابات باشکوه اصلی‌ترین هدف هیئت نظارت است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی در آزادشهر گفت: برگزاری انتخاباتی باشور و باحضور حداکثری مردم که مثل همیشه قانونمند و شفاف باشد هدف اصلی هیئت نظارت و مسئولان است.

سمیعی: برگزاری انتخابات باشکوه اصلی‌ترین هدف هیئت نظارت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نصرالله سمیعی ظهر امروز در همایش حضور حداکثری بانوان که به میزبانی روستای سوسرا از بخش چشمه‌ساران شهرستان آزادشهر برگزار شد، اظهار داشت: ما در جریان برگزاری انتخابات و به ویژه در زمان تبلیغات علنی و روز انتخابات با نقطه نظرات گوناگون و افکار متفاوتی روبرو هستیم، اما آن چیزی که اهمیت دارد و همه افراد، گروه‌ها و جناح‌های سیاسی باید به آن توجه داشته باشند برگزاری انتخاباتی منظم، قانونمند و رعایت اخلاق انتخاباتی است.

وی تصریح کرد: حضور حداکثری از شاخصه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران و دلیل اصلی شفافیت انتخابات در کشور ما طی ادوار گذشته بوده است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان آزادشهر با اشاره به نقش تاثیرگذار بانوان در طرح و برنامه‌های جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: بانوان همیشه در کنار انقلاب بوده‌اند و برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و انسانی تلاش کرده‌اند و در بسیاری از بخش‌ها با به دست آوردن عناوین ممتاز ملی و بین‌المللی باعث فخر و مباهات مملکت مان شده‌اند.

سمعیی خاطرنشان کرد: شایسته است به مانند همیشه به تبعیت از فرمایشات گوهربار مقام معظم رهبری در انتخابات شرکت داشته باشیم و با انتخابی شایسته و اصلح فضا را برای رشد و تعالی بیشتر نظام فراهم سازیم و در سرنوشت خود و کشورمان سهیم باشیم.

اضافه می‌شود همایش حضور حداکثری بانوان با همکاری دفتر امور زنان و خانواده فرمانداری شهرستان آزادشهر، بخشداری بخش چشمه‌ساران و شورای اسلامی و دهیاری سوسرا برگزار شد و با حضور خوب بانوان همراه بود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول