اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ازنا:

حضور مردم در انتخابات جهاد سیاسی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ازنا گفت: حضور مردم در انتخابات جهاد سیاسی است.

حضور مردم در انتخابات جهاد سیاسی است

ولی‌الله منتظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ازنا حضور گسترده مردم در انتخابات را جهاد سیاسی خواند و اظهار داشت: دشمنان ما از آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس گرفته تا ایادی و پادوهای آنها که پیاده نظامشان هستند، دست به هر کاری می‌زنند که مردم در این انتخابات شرکت نکنند.

وی افزود: با تجربه‌ای که ما در طول عمر با برکت این انقلاب از این مردم بصیر داریم مشاهده خواهیم کرد که به حول و قوه‌ی‌الهی یک‌بار دیگر با حضور دشمن شکن خود در این امتحان بزرگ و با انتخاب فرد اصلح خون تازه‌ای به پیکر انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دمیده می‌شود و این نظام الهی نشاط تازه‌ای می‌گیرد.

منتظری در ادامه بیان داشت: فرمانداری شهرستان ازنا در راستای برگزاری پرشور و سالم نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با در نظر گرفتن 70 شعبه اخذ رأی و یک هزار و 200 نفر عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و ... آمادگی کامل دارد، تا با حضور گرم مردم ولایی و بصیر شهرستان ازنا انتخاباتی سالم و پرشور را برگزار کند.

وی گفت: در طول دو روز گذشته که از زمان قانونی تبلیغات کاندیداها گذشته با برخی تخلفات تبلیغاتی کاندیداها برخورد قانونی صورت گرفته است.

فرماندار ازنا تصریح کرد: از نامزدها و هواداران آنها انتظار داریم، که در مدت تبلیغات قوانین و اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند. 

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول