اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 39

احمدی: حضور گسترده در انتخابات مبارزه با استکبار است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی مصداق بارز مبارزه با استکبار است.

احمدی: حضور گسترده در انتخابات مبارزه با استکبار است

فیروز احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: مردم کشور در طی 29 انتخابات گذشته نشان داده‌اند که همواره در صحنه حضور داشته و مشارکت بالایی در انتخابات خواهند داشت.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور گسترده مردم در انتخابات اندیشیده شده است، یادآور شد: مردم زنجان همپای سایر مردم کشور در این انتخابات نیز حضوری گسترده خواهند داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه مردم با حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی حماسه دیگری می‌آفرینند، گفت: حضور گسترده مردم در صحنه همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام هزینه‌های زیادی را در راستای کمرنگ کردن حضور مردم انجام می‌دهند، تصریح کرد: با وجود همه تحریم‌ها و فتنه‌های دشمنان، نظام پا برجا به اهداف خود ادامه می‌دهد.

احمدی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های دشمنان در راستای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی است، گفت: مردم ایران اسلامی همواره از مسئولان جلوتر بوده و به حساسیت حضور خود آگاه هستند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی الگوی مطلوبی برای کشورهای آزادی‌خواه جهان است، افزود: دنیای استکبار از صدور انقلاب به کشورهای جهان می‌ترسد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه مصداق بارز مبارزه با استکبار است، یادآور شد: مردم با حضور گسترده در صحنه انتخابات یکبار دیگر استکبار ستیزی خود را به نمایش می‌گذارند.

وی انقلاب اسلامی را نمود بارز دموکراسی و آزادی عنوان کرد و گفت: استکبار برای کمرنگ کردن حضور مردم برنامه‌ریزی می‌کند.

احمدی با بیان اینکه کاندیداها باید از تخریب یکدیگر پرهیز کنند، تاکید کرد: کاندیداها باید از دادن وعده‌های غیرعملی پرهیز کرده و قانون را به نحو مطلوبی رعایت کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه مردم با حضور گسترده خود افراد اصلح را انتخاب می‌کنند، گفت: امیدواریم افرادی سالم، صادق و کارآمد از سوی مردم زنجان به مجلس راه یابند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات مظهر اراده و حضور آگاهانه مردم در صحنه است، افزود: هیئت‌های اجرایی و نظارت در راستای تحقق برنامه‌های انتخابات تلاش کرده و زمینه حضور حداکثری را فراهم می‌کنند.

احمدی یادآور شد: همه عناصر برگزاری انتخابات اعم از انتخاب‌ کنندگان، انتخاب شنوندگان، عوامل اجرایی و ناظران از مردم بوده و خود مردم مجری و ناظر بر انتخابات هستند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول