اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان استان مرکزی:

همه مردم، گروه‌ها و احزاب سیاسی در انتخابات شرکت کنند

خبرگزاری فارس: کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان استان مرکزی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: گروه‌ها و احزاب مختلف سیاسی به همراه توده‌های مردم باید با مشارکت گسترده خود در انتخابات وفاق و اقتدار ملی را در سطح بین‌المللی به نمایش بگذارند.

همه مردم، گروه‌ها و احزاب سیاسی در انتخابات شرکت کنند

عباس رجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک بر حرکت احزاب و گروه‌های مختلف سیاسی در جریان انتخابات تاکید کرد و گفت: این مشارکت باید به سمتی باشد که اقتدار ملی را افزایش داده و عزت کشور را روزافزون کند.

وی با بیان اینکه تشکیل مجلسی مقتدر، کارآمد و ولایت‌مدار در سایه حضور آگاهانه و با بصیرت توده مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی محقق خواهد شد افزود: مردم با حضور آگاهانه و انتخاب اصلح‌ترین فرد زمینه را برای شکل‌گیری مجلسی مقتدر فراهم می‌کنند.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه کسانی که با بیرق ایستادگی ایران اسلامی به شکوه و عظمت نظام اسلامی چشم امید دوخته‌اند باید با حضور حداکثری، پرشور و انقلابی خود در انتخابات و همچنین انتخاب اصلح وفاداری و پایبندی خود را به نظام اثابت کرده و تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

رجایی با اشاره به اهمیت مجلس نهم گفت: مجلس نهم شش ماموریت اساسی و بسیار مهم دارد که تدوین برنامه ششم توسعه، تصویب لوایح لازم برای ادامه اصلاحات اقتصادی، تصویب لوایح مهم ایجاد شرایط جهش علمی و فن‌آوری، تصویب نقشه راه ایجاد اشتغال مولد و پایدار، تصویب طر‌ح‌ها و لوایح کوچک‌سازی دولت و تصویب طرح‌ها و لوایح نقشه راه روابط سیاسی و اقتصادی با کشور‌های جهان از مهم‌ترین برنامه‌های مجلس نهم است که باید نمایندگان آن از توانایی و شایستگی لازم برای اجرای این برنامه‌ها برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه نمایندگان سه وظیفه مهم دارند اظهار کرد: پیگیری نیازها و رفع مشکلات و پاسخ به انتظارات واقعی و به حق مردم در حوزه انتخابیه، قانون‌گذاری و تهیه طرح‌های راهبردی برای پیشرفت جامعه و رفاه مردم و نظارت دقیق و صحیح بر اجرای صحیح قوانین در جامعه و دستگاه‌های اجرایی و ارزیابی عملکرد آنها از مهم‌ترین وظایف نمایندگان است.

کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان استان مرکزی با اشاره به برنامه‌های خود در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: پیگیری ایجاد کلان‌شهر اراک بزرگ همراه با ویژگی‌های آرمانی الگوی ایرانی- اسلامی توسعه، پیگیری ارتقای تراز استان مرکزی و تراز مدیریتی و جایگاه آن در سطح کشور بسیار حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر توسعه کشاورزی نوین ‌گفت: حل مشکلات کشاورزان و کشاورزی مبتنی بر بهره‌وری از اولویت‌های اقتصادی محسوب می‌شود.

این کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان در استان مرکزی یادآور شد: علم و دانش محور توسعه جامعه است و پیگیری ارتقای سطح دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی از ضرورت‌های نمایندگی است.

وی خاطر نشان کرد: در این مهم برای زیرساخت‌های علمی باید به آموزش و پرورش استان، توجه جدی کرد و  پیگیری ایجاد اشتغال مولد برای جوانان، حفظ اشتغال موجود و ثبات شغلی کارگران بود چرا که این موارد به عنوان مهمترین و اصلی‌ترین برنامه و نیاز جامعه و خانواده‌ها از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در مجلس نهم است.

رجایی افزود: پیگیری توسعه صنعتی بویژه صنایع با فنا‌وری بالا ضمن حفظ و ارتقای صنایع موجود به عنوان سرمایه‌های کشور، مبارزه با فساد‌های اداری، اقتصادی و فرهنگی و رانت خواران با استفاده از جایگاه نظارتی مجلس،توسعه منابع استانی با توجه به حفظ کرامت و شئون و انتظارات مردم و کارکنان دولت و کارگران زحمت‌کش، پیگیری افزایش نقش هنر در زندگی اجتماعی با حفظ کرامت و حقوق هنرمندان است.

وی همچنین پیگیری ایجاد توازن و توسعه پایدار خدمات شهری، روستایی را از الزامات وضایف نمایندگی اعلام کرد و گفت:‌ رفاه، سلامت، بهداشت و محیط زیست عمومی، پیگیری تصویب قوانین برای افزایش تحکیم بنیان خانواده در ابعاد مختلف از دیگر ضرورت‌های این مهم است.

 

این کاندیدای مجلس نهم یادآوری اهمیت ورزش برای عموم افراد جامعه و در سطح تخصصی را مهم برشمرد و افزود: پیگیری توسعه ورزش همگانی و قهرمانی استان و زیرساخت‌های آن همچنین پیگیری افزایش نقش بانوان در فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، نهادینه کردن آزادی‌های مشروع، مردم‌سالاری دینی، وفاق و وحدت ملی از دیگر نیازهای مهم جامعه امروز است که باید مورد توجه وکلای مردم در بهارستان باشد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول