اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم-191

پیرفلک: اجازه بی‌نظمی در برگزاری انتخابات را نمی‌دهیم

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات شهرستان‌های قائمشهر، سوادکوه و جویبار گفت: به هیچ کس اجازه تشویش اذهان عمومی و بی‌نظمی در انتخابات را نمی‌دهیم.

پیرفلک: اجازه بی‌نظمی در برگزاری انتخابات را نمی‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر،علی پیر فلک ظهر امروز در جلسه توجیهی نمایندگان انتخابات فرماندار شهرستان قائمشهر از تعیین 330 شعبه اخذ رای در شهرستان‌های قائمشهر، جویبار و سوادکوه خبر داد و گفت: از این تعداد شعبه‌های اخذ رای147 شعبه شهری و 183 شعبه روستایی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: 4 هزار نفر مامور اجرا، نظارت و بازرسی انتخابات این حوزه انتخاباتی هستند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان‌های قائمشهر، سوادکوه و جویبار با اشاره به هجمه‌های دشمنان نظام اسلامی از قبل و بعد پیروزی انقلاب عنوان کرد: ملت ایران به مقابله با این توطئه‌ها خو گرفته و حضور در انتخابات نهم فرصت دیگری برای پیروزی بر همه فتنه‌ها و هجمه‌ها است.

وی در مورد اصل صحت و سلامت انتخابات اظهار داشت: برای دشمنان ایران سلامت انتخابات ثابت شده و آن‌ها خود می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران یکی از سالم‌ترین و قانونی‌ترین انتخابات جهان را برگزار می‌کند.

پیرفلک افزود: با وجود وقوف دشمن بر صحت انتخابات در ایران اما برنامه‌ریزی‌ها برای ایجاد بی‌اعتمادی در مردم همچنان ادامه دارد ولی مردم ایران حضور در انتخابات را وظیفه شرعی و دینی خود می‌دانند و به این تکلیف عمل می‌کنند.

این مسئول با بیان تنوع شخصیت‌های حاضر در امر اجرا و نظارت انتخابات مجلس نهم و تاکید بر بازرسی مرتب و کامل از شعب اخذ رای ابراز داشت: در چنین شرایطی بروز هر گونه تخلفی غیرممکن است.

وی با اشاره به هدف شوم دشمن در زیر سوال بردن نتیجه انتخابات تصریح کرد: برای جلوگیری از دستیابی دشمن به این هدف پلید برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، مبتنی بر رای مردم باید با دقت عمل شود.

فرماندار قائمشهر تاکید کرد: اینکه نام چه کسی از صندوق‌های رای خارج شود اصلا برای ما مهم نیست، در هیچ شرایطی نمی‌گذاریم که هیچ صندوقی رنگ و بوی نماینده‌ای خاص به خود بگیرد، نظم باید حرف اول را در شعبه‌های اخذ رای بزند و تمام فرایند انتخابات مو به مو و دقیق اجرا شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان‌های قائمشهر، سوادکوه و جویبار متذکر شد: تجمع در شعبه‌ها، ورود افراد غیر مسئول به شعبه‌های اخذ رای، نوشتن رای برای افراد بی‌سواد نباید اتفاق بیفتد و در صورت مشاهده تخلف، شخص خاطی باید تحویل مامور امنیتی شود.

پیرفلک در پایان اذعان داشت: مسامحه با هر اقدامی به منزله تخلف در انتخابات است و با فرد متخلف برابر قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول