اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر –41

حجت‌الاسلام دشتکی: حضور در انتخابات، رزمایش عمومی پشتیبانی از نظام است

خبرگزاری فارس: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: حضور مردم در انتخابات به معنی حضور در همه عرصه‌های عملیاتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رزمایشی عمومی است.

حجت‌الاسلام دشتکی: حضور در انتخابات، رزمایش عمومی پشتیبانی از نظام است

حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها به شیوه‌های مبتکرانه و نوآورانه عمل کرده است و به عنوان یک پدیده بدیع مطرح است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مبتکرانه عمل کرده است، خاطر نشان کرد: شعار نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز بر همین اساس بوده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مهم‌ترین شعار جمهوری اسلامی ایران، "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" است، تصریح کرد: بدیهی است که تحقق این شعار با حضور گسترده و فعال مردم صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه انواع مختلفی دارد، ادامه داد: حضور در انتخابات به معنی حضور در همه عرصه‌های عملیاتی نظام است و با این حضور مردم در سرنوشت خود دخیل می‌شوند.

حجت‌الاسلام دشتکی با بیان اینکه حضور مردم در نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی اهمیت بسیار زیادی دارد، افزود: مردم با حضور خود هم شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" را استمرار می‌بخشند و هم بر عملکرد مسئولان نظارت دارند.

وی خاطر نشان کرد: حضور گسترده و مشارکت ملی در انتخابات طمع دشمنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از بین می‌برد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات موجب تداوم اهداف، آرمان‌ها و شعارهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود، اضافه کرد: همچنین پاسخی به دشمنان است تا چشم طمع به ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نداشته باشند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه مردم باید بر اساس معیارها و اصول تعریف شده فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند، ادامه داد: حضور پر شور، متفکرانه و محققانه در تسریع تحقق اهداف کشور که رفاه و سعادت مادی و معنوی عموم است، نقش بسیار زیادی دارد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول