اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

بصیرت افزایی مردم در انتخابات در دستور کار باشد

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بصیرت افزایی در انتخابات پیش رو باید در دستور کار تمامی مسئولان و مدیران قرار گیرد.

بصیرت افزایی مردم در انتخابات در دستور کار باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی محمد آزاد ظهر امروز در جلسه شورای اداری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: حضور حداکثری آحاد جامعه در انتخابات به عنوان یک راهبرد، سیاست کلان و رویکرد جدی دولت در دستور کار نظام است.

وی با بیان اینکه دشمنان با تبلیغات سوء علیه نظام سعی در مخدوش کردن ذهن ملت ایران دارند افزود: همه ما موظف هستیم رهنمودهای رهبری معظم انقلاب درباره  برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و پرهیز از تهمت زنی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نخستین انتخابات بعد از فتنه 88 است، تصریح کرد: شبکه‌های وابسته به غرب و دشمنان انقلاب، سعی در مأیوس کردن ملت و کم رنگ کردن حضور آنان در پای صندوق‌های رأی دارند غافل از اینکه که ملت ایران با حضور حداکثری خود اتحاد بی‌بدیل نظام جمهوری اسلامی ایران را به جهان بار دیگر ثابت خواهند کرد.

آزاد گفت: همکاری مدبرانه مجریان و ناظران شورای نگهبان در استان، شائبه و اختلافات غیر قابل پیش‌بینی انتخابات را از بین می‌برد.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه استان آمادگی کامل را در برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را دارد گفت: با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، انتخاباتی با شکوه و سالم با رعایت چهار اصل حضور حداکثری مردم، رعایت بی طرفی، عدالت محوری و امانتداری برگزار می‌شود و با حضور آگاهانه مردم فهیم در پای صندوق‌های رأی، افرادی اصلح و متعهد برای مجلس شورای اسلامی برگزیده می‌شود.

آزاد تأکید کرد: انتخابات امری ملی است و همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در زمینه برگزاری آن همکاری لازم را با برگزار کنندگان انتخابات داشته باشند.

وی ادامه داد: وظیفه همه مسئولان  اجرای قانون و بی طرفی کامل بوده و مردم با حضور پر شور خویش در انتخابات همانند گذشته نسبت به انتخاب نامزد اصلح اقدام می‌کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از نشست شورای اداری به خدمتگزاری بیشتر به مردم تأکید کرد و گفت: خدمت رسانی به مردم یکی از اصلی‌ترین اولویت‌ها در نظام اسلامی است، لذا مسئولان باید نسبت به این مهم اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی افزود: باید تصمیم گیری‌ها در این بخش به گونه‌ای باشد که قطار رشد و توسعه دولت با نهایت سرعت به مسیر خود ادامه دهد.

آزاد با تأکید بر اطلاع رسانی از خدمات دولت افزود: استفاده از بستر رسانه‌ها برای معرفی خدمات دولت امری ضروری است.

وی با عنوان اینکه دشمن با سیاه نمایی و فشارهای سیاسی در صدد ناامید کردن مردم در آستانه انتخابات است گفت: معرفی عملکرد دولت و کارآمدی نظام و ایجاد نشاط اجتماعی سیاه نمایی‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: اقتدار نظام در گرو ارائه کارآیی و تزریق سر زندگی و نشاط  به جامعه علی‌رغم تهدیدهای خارجی در مقطع کنونی است.

آزاد در ادامه بر نظارت بیشتر بر بازار با توجه به نزدیکی به عید نوروز و کنترل قیمت‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول