اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 38

حجت‌الاسلام موسویون: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی هر فرد است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان گفت: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی هر فرد است

حجت‌الاسلام موسویون: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی هر فرد است

حجت‌الاسلام سجاد موسویون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، گفت: انتخابات به عنوان تکلیف و وظیفه‌ای شرعی محسوب می‌شود که از تاکیدات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) همواره بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی تاکید داشتند، افزود: مقام معظم رهبری نیز بر حضور حداکثری و مشارکت مردم در انتخابات تاکید دارند.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات گامی مهم در راستای توسعه و پیشرفت جامعه است، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های کشور باید بر اساس قانون بوده و انتخاباتی پر شور برگزار شود.

وی تصریح کرد: در طی انتخابات گذشته همواره ثابت شده است، که هر گاه ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان کوتاه آمده‌اند، مشکلات زیادی گریبانگیر کشور شده است.

حجت‌الاسلام موسویون با بیان اینکه ملت آگاه و بصیر نظام جمهوری اسلامی همواره در صحنه هستند، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گام دیگری برای خلق حماسه‌های ماندگار در جامعه محسوب می‌شود.

وی بر لزوم حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای تاکید کرد و افزود: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی هر فرد است.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه باید زمینه حضور گسترده در انتخابات فراهم شود، تصریح کرد: مردم به تاثیر ‌گذاری خود در حضور گسترده در انتخابات واقف هستند.

وی با بیان اینکه شرایط انتخاب اصلح از سوی مقام معظم رهبری به مردم تبیین شده است، تصریح کرد: باید با توجه به این شرایط، افراد اصلح را برای نمایندگی در مجلس شورای اسلامی انتخاب کرد.

حجت‌الاسلام موسویون با اشاره به اینکه حضور در انتخابات از حضور در راهپیمایی مهم‌تر است، خاطرنشان کرد: به دلیل قانونگذاری مجلس شورای اسلامی و تعیین سرنوشت مردم، حضور در انتخابات مهم‌تر است.

وی با بیان اینکه مجلس کارآمد موجب برنامه‌ریزی مطلوب برای توسعه کشور می‌شود، تصریح کرد: اهمیت انتخاب افراد اصلح  در این راستا بیشتر نمود می‌یابد.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه عدم توجه به انتخاب اصلح در جامعه موجب می‌شود تا دشمنان جرات توطئه‌چینی علیه نظام داشته باشند، گفت: باید با تشویق و ترغیب مردم انتخاباتی پر شور برگزار شود.

وی یادآور شد: باید با توجه به وصیت‌نامه امام خمینی (ره) و تاکیدات مقام معظم رهبری ویژگی‌های افراد اصلح در جامعه را تببین کرده و این شاخص‌ها را به مردم معرفی کرد.

حجت‌الاسلام موسویون تصریح کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان ضد انقلاب و استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه حضور گسترده در انتخابات اعلام همدلی بین مردم است، یادآور شد: تجدید بیعت با انقلاب و مقام معظم رهبری از دیگر دستاوردهای حضور در انتخابات است.

امام جمعه موقت زنجان با تاکید بر اینکه انتخابات در ایران نماد اقتدار و ثبات کشور است، خاطرنشان کرد: حضور مردم پای صندوق‌های رای نشان‌دهنده اعتماد مردم به مسئولان نظام و رغبت مردم برای دخالت در سرنوشت کشور است.

وی یادآور شد: ملت ایران هیچ‌گاه در برابر تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان کوتاه نیامده  با حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول