اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه عنوان کرد

همت دستگاه‌های مختلف در برگزاری انتخاباتی سالم

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه مقدمات زیادی تا روز برگزاری انتخابات وجود دارد، تصریح کرد: بیش از هشت ماه است که دستگاه‌ها و عوامل اجرایی و هیئت‌های مختلف در حال انجام اقدامات لازم هستند تا انتخابات به شکل مطلوبی برگزار شود.

همت دستگاه‌های مختلف در برگزاری انتخاباتی سالم

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید ناصر رضایی امروز در جلسه توجیهی کاربران شعب اخذ رای اظهار کرد: انتخابات از مصادیق اصلی مردم‌سالاری دینی است. 

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه مقدمات زیادی تا روز برگزاری انتخابات وجود دارد، تصریح کرد: بیش از هشت ماه است که دستگاه‌ها و عوامل اجرایی و هیئت‌های مختلف در حال انجام اقدامات لازم هستند تا انتخابات به شکل مطلوبی برگزار شود.

رضایی خاطرنشان کرد: در صورتی که از طرف هر کدام از دستگاه‌ها و یا کسانی که در زمینه برگزاری انتخابات نقشی دارند کوتاهی صورت گیرد، در روند انتخابات خلل ایجاد خواهد شد و موجب بی‌اعتمادی مردم به مسئولان اجرایی می‌شود.

این مقام مسئول ابراز داشت: موظف هستیم با تمام توان انتخاباتی را برگزار کنیم که مردم در کمال امنیت و سلامت و خیال آسوده در آن رای دهند.با توجه به اینکه انتخابات به سمت رایانه‌ای شدن پیش می‌رود، در این بین یکی از مهم‌ترین گروه‌ها که نقش مهم و اساسی ایفا می‌کنند، کاربران رایانه‌ای شعب اخذ رای می‌باشند و این موضوع می‌طلبد که تسلط کافی به رایانه داشته باشند.

فرماندار کهگیلویه افزود: کارگاه‌های آموزشی به این منظور انجام می‌شود که کاربران با توجیه وظیفه خود، در امر انتخابات و مسائل انتخاباتی به نحو احسن انجام وظیفه کنند. با توجه به اهمیت و حساسیت کار کاربران، انتظار داریم این دوستان بدون هیچ حاشیه‌ای به انجام وظیفه بپردازند.

انتهای پیام/خ۳۰ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول