اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران:

رعایت اخلاق زمینه‌ساز برگزاری انتخابات سالم است

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: رعایت اخلاق انتخاباتی زمینه‌ساز برگزار انتخاباتی سالم و قانونمند است.

رعایت اخلاق زمینه‌ساز برگزاری انتخابات سالم است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، احمدرضا قلی‌پور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجلس یکی از ارکان مهم نظام اسلامی است و از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است از این رو باید افرادی به این مکان راه یابند که دارای ویژگی‌های لازم باشد.

وی افزود: نمایندگان مجلس باید در مسیر انقلاب و نظام اسلامی بوده و همواره مطیع رهبری و ولایت فقیه و دلسوز مردم باشند و رسیدگی به مشکلات و مسائل مردم را در اولویت قرار دهند.

قلی‌پور نقش کاندیداها در نحوه تبلیغات انتخاباتی را مورد اشاره قرار داد و گفت: کاندیداها باید در زمینه تبلیغات انتخاباتی از تخریب رقبای خود پرهیز کرده و در راستای معرفی و شناساندن خود گام بردارند تا مردم با شناخت بیشتر بتوانند رای دهند.

این مسئول با تاکید بر صداقت و راستگویی در امر تبلیغات تصریح کرد: کاندیداهای مجلس نهم از دادن وعده‌های دروغین به مردم بپرهیزند و در چارچوب اختیارات خود اقدام به دادن وعده و حل مشکلات مردم کنند.

وی ادامه داد: مسئولان برگزاری انتخابات به طور دقیق وقایع و رخدادهای زمان تبلیغات انتخاباتی را رصد می‌کنند که در صورت مشاهده هر گونه تخلف، فرمانداری به عنوان مجری برگزاری انتخابات با افراد و کاندیداهایی که اقداماتی خلاف قانون انجام دهند برخورد می‌کند.

قلی‌پور با تاکید بر انجام تبلیغات قانونی و مطلوب از سوی نامزدهای انتخاباتی گفت: رعایت اخلاق انتخاباتی، احترام به قانون و مقررات، احترام به اصول و ارزش‌های اساسی نظام اسلامی در آرا و عقاید مردم موثر و سازنده است.

فرماندار چالدران خاطرنشان کرد: ترجیح مصالح عمومی و ملی به منافع شخصی و گروهی، حفظ متانت و شرح صدر اسلامی، رعایت صداقت و انصاف در گفتار و کردار، ارزش‌گرایی و دین‌محوری، حسن خلق و رعایت برخورد اسلامی و پرهیز از اسراف و زیاده‌روی در هزینه‌های تبلیغاتی از موارد مهمی است که کاندیداهای نمایندگی مجلس باید به آن پایبند باشند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول