اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیشابور:

هدف تبلیغات دشمن کاهش مشارکت مردم در انتخابات است

خبرگزاری فارس: فرماندار نیشابور گفت: هدف اصلی اقدامات تبلیغاتی دشمن ایجاد ناامیدی و کاهش مشارکت مردم در این رویداد سیاسی است.

هدف تبلیغات دشمن کاهش مشارکت مردم در انتخابات است

سیدجلال هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی، ناامیدی بیش از پیش دشمنان را به همراه دارد و حضور با بصیرت و توام با شور و شعور آحاد جامعه در پای صندوق‌های رأی همچون گذشته مکر و خدعه دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه نیشابور و تخت جلگه انتخابات را نماد موجودیت نظام دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران بارها ولایت‌مداری و پیروی از اندیشه‌های امام و رهبری را در عمل نشان داده است.

هاشمی با بیان اینکه برگزاری 29 انتخابات در نظام جمهوری اسلامی اثبات کرده این نظام برخاسته از رأی مردم است اضافه کرد: تمام انتخابات‌های برگزار شده مبتنی بر رای مردم بوده و 12 اسفند ماه جاری روز نمایش مردم سالاری دینی است.

وی با اشاره به انجام و اجرای برنامه‌ها و امورات ستاد انتخابات براساس برنامه زمان‌بندی ابلاغی اظهار داشت: بلافاصله پس از پایان مهلت ثبت‌نام، جلسات هیئت اجرایی شهرستان با هدف رسیدگی به تایید صلاحیت داوطلبان و برنامه‌ریزی اجرایی انتخاباتی سالم و قانون‌مند برگزار شد.

وی ادامه داد: مکاتبات لازم برای فراهم کردن تمام ملزومات از قبیل خودرو، امکانات سخت‌افزاری ونرم‌افزاری رایانه‌ای مورد نیاز و انجام چندین مانور آزمایشی و بکارگیری نیروی انسانی انجام شده است.

فرماندار نیشابور تصریح کرد: افتخار نظام جمهوری اسلامی این است که با رأی مردم و با نظر مردم انتخاب شده و توجه به آرا و افکار عمومی برای اداره، توسعه و آبادانی کشور مهم است.

هاشمی یادآور شد: مسئولان همگی باید قدر خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را بدانند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول