اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

جامعه ورزش حضور پررنگ در انتخابات خواهند داشت

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از مشارکت جدی و گسترده ورزشکاران استان در انتخابات 12 اسفند خبر داد.

جامعه ورزش حضور پررنگ در انتخابات خواهند داشت

خسرو قمری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک به حضور پررنگ ورزش در انتخابات اشاره کرد و گفت:‌ ورزشکاران با نشاط و فعال در استان همگام با دیگر اقشار جامعه در انتخابات حضوری گسترده خواهند داشت و وفاداری و پایبندی خود به انقلاب و آرمان‌های انقلاب را به اثبات می‌رسانند.

وی تصریح کرد: جامعه ورزشی استان اعم از مربیان، داوران، ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی، جوانان و تشکل‌‌های فعال در حوزه جوانان چه در بخش بانوان و چه در بخش آقایان با حضور در انتخابات همچون موفقیت در عرصه ورزش افتخار را برای ایران اسلامی به ارمغان می‌آورند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تاکید کرد: انتخابات مجلس نهم در مقایسه با دوره‌های قبلی با توجه به افزایش فشارها و تهدیدهای دشمنان از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و مشارکت گسترده مردم در این انتخابات از ضروریات است.

قمری حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی را پاسخ دندان‌شکنی به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان انقلاب دانست و گفت: بدون شک استکبار و کشورهای اروپایی که امروز خود با چالش‌ها و مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند، در راهپیمایی 12 اسفند به دنبال بهانه‌ای می‌گردند تا فرار رو به جلو داشته و مسائل داخلی خود را تحت‌الشعاع قرار دهند که می‌طلبد مردم هوشیار و بیدار ایران اسلامی با حضور میلیونی خود در انتخابات آنها را بیش از پیش به خاری و ذلت فرو ببرند.

قمری تاکید کرد: قطعا ملت بیدار و با بصیرت ایران اسلامی با حضور گرم و با نشاط نقشه‌ تمام کشورهای مخالف اسلام و انقلاب را نقش بر آب می‌کنند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول