اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک استاد حوزه و دانشگاه:

ولایت مطلقه فقیه هویت شجره طیبه بسیج است

خبرگزاری فارس: یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: ولایت مطلقه فقیه، هویت، حزب و جناح شجره طیبه بسیج است.

ولایت مطلقه فقیه هویت شجره طیبه بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام دکتر جواد نصرالله‌پور در همایش بصیرت و روشنگری فرهنگیان بسیجی شهرستان آبیک در سالن اجتماعات شهید آوینی آبیک اظهار کرد: ریشه بروز انقلاب اسلامی فقر، گرسنگی، خفقان، دیکتاتوری، اختناق و مسائل اقتصادی نبوده بلکه بر اساس نامه‌ها، سخنان و فرمایشات امام راحل، ریشه ظهور انقلاب اسلامی ولایت مطلقه فقیه است که عصاره مرجعیت تقلید تشیع، انتظار و غیبت صغری و کبری امام زمان(عج) بوده است.

وی با بیان این مطلب که بسیج در کنار ولایت فقیه معنا پیدا می‌کند، افزود: بسیج با هیچ احدی جز ولایت فقیه قوم و خویشی ندارد چراکه ولایت فقیه سند عزت و افتخار بسیجیان است.

نصرالله‌پور تصریح کرد: بسیجیان باید در جبهه حق باشند و از بیان واقعیت‌ها نترسند لذا در ایام انتخابات نباید خود را بازیچه احزاب قرار دهند.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: اگر مواضع حزب و کاندیدایی عملکرد و سخنانش با دشمنان هماهنگ باشد جزو شاخصه‌های انحرافی است چراکه برخی از سایت‌های ضد انقلاب جسارت، توهین و تخریب ولایت فقیه، روحانیون، شورای نگهبان و سپاه را مدنظر قرار داده‌اند که بسیجیان باید  شناخت این انحراف‌ها را جدی بگیرند.

نصرالله‌پور خاطر نشان کرد: این مطلب که انقلاب فرزندان خود را می‌خورد درست نیست بلکه انقلاب فرزندان ناخلف را از خود طرد می‌کند.

وی افزود: مردم باید با حضور پر شور در انتخابات، نگذارند خون شهدا پایمال شود.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به فتنه سال 88 تصریح کرد: برخی خواص در آن فتنه آمریکایی و صهیونیستی با آبروی نظام بازی کردند، عکس امام را پاره کردند، به مقام معظم رهبری جسارت کردند ولی برخی از زیر دستان آنان که از نمایندگان و کاندیداهای مجلس شورای اسلامی هستند از یک بیانیه دریغ کردند ، دست فتنه‌گران را بوسیده و ادعا کردند که پیرو خط امام راحل هستند.

نصرالله‌پور یادآور شد: برخی از سردمداران غربی اظهار کرده‌اند که بهترین متفکران دنیا و مرزهای متفکر علیه نظام فعالیت می‌کنند و نتوانسته‌اند کاری از پیش ببرند ولی رهبر ایران با یک خطبه نماز جمعه همه توطئه‌ها و نقشه‌ها را خنثی می‌کند.

وی اذعان کرد: مردم ایران به ویژه بسیجیان جان می‌دهند ولی از ولایت فقیه جدا نمی‌شوند.

مسئول کانون بسیج فرهنگیان آبیک نیز در این همایش از تشکیل گروه‌های تعالی در مدارس در قالب حلقه‌های صالحین خبر داد و افزود: بسیجی باید در میدان باشد چراکه اهداف دشمنان با روشنگری بسیجیان به ناکامی منجر می‌شود.

عبدالله ملک‌پور ادامه داد: با توجه به وضعیت حساس فعلی کشور و برگزاری انتخابات، فرهنگیان بسیجی باید بصیرت، آگاهی و بینش خود را افزایش دهند.

وی تغییر تفکر نسل جدید در کشور را راهبرد استکبار جهانی ذکر و خاطر نشان کرد: دشمنان می‌خواهند مردم را از نظام دلسرد کنند، لذا مردم باید با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی علاوه بر مصؤنیت نظام بر قدرت ولایت فقیه بیافزایند.

این مسئول اظهار امیدواری کرد: مردم به فضل الهی  در انتخابات حضوری پرشور خواهند داشت و دل مقام معظم رهبری را شاد می‌کنند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول