اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

التزام به ولایت فقیه شاخص کاندیدای اصلح است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: شاخص کاندیدای اصلح، میزان اعتقاد و التزام به ولایت مطلقه فقیه است.

التزام به ولایت فقیه شاخص کاندیدای اصلح است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان، مدیران و معاونان نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه این استان، اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون معیارهای کاندیدای اصلح، وابستگان به باندهای قدرت و ثروت و کسانی که شیفته فرهنگ غرب، اشرافی‌گری، تسامح و تساهل در اصول دینی، مذهبی و اهل سازش با بیگانگان هستند، به درد نظام و ملت با بصیرت ایران اسلامی نمی‌خورند.

وی با اشاره به سفارشات امام راحل(ره) در راستای اهمیت انتخابات وکلای مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کاندیداهایی که از قشر متوسط جامعه و آشنا به درد محرومین هستند و از انحراف و گرایش به شرق و غرب به دور هستند شایسته انتخاب از سوی مردم هستند.

سرافراز اضافه کرد: آشنایی به مسایل روز داخلی و خارجی، تحصیلات، تجارب و سوابق مثبت از دیگر معیارهای کاندیدای اصلح به شمار می‌رود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اصلی‌ترین شاخصه نمایندگان مجلس برای ایفای نقش در خانه ملت، گفت: تراز و ملاک برای آحاد دست اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی، تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و  پایبندی به قانون اساسی است.

وی بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در جامعه تأکید و تصریح کرد: استفاده از پتانسیل نخبگان، دانشگاهیان، ادارات و نهادهای انقلابی باید در راستای جذب حضور حداکثری رسالت خود را به خوبی انجام دهند.

سرافراز با بیان اینکه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نخستین انتخابات پس از فتنه 88 است، گفت: در هر انتخابات ممکن است نظام به چالش کشیده شود یا اینکه به قله افتخار و پیشرفت و تعالی برسد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری دشمن برنامه‌ریزی کرده بود که کار نظام را یکسره کند و هزینه‌های زیادی در این زمینه صرف کردند ولی با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، سربلند از این امتحان سخت بیرون آمدیم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول