اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مهریز:

امنیت ما در گرو ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه مهریز گفت: امنیت و استمرار نظام ما در گرو ولایت فقیه است.

امنیت ما در گرو ولایت فقیه است

 به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، حجت‌الاسلام علی برهان در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان مهریز، امنیت و استمرار نظام اسلامی را در گرو ولایت فقیه خواند و اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که به برکت خون شهیدان سرافراز به ثمر رسیده و همیشه استمرار و امنیت خواهد داشت، تنها با درایت و قدرت رهبری ولایت فقیه مصونیت خواهد یافت.

وی تاکید کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به حفظ اتحاد و همبستگی ملی با محوریت ولایت فقیه و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری نیاز است و باید این موضوع در رأس برنامه‌های ما قرار گیرد.

برهان با اشاره به اینکه غربی‌ها نمی‌خواهند یک ملت مستقل و آزاد به دانش‌های نوین علمی و هسته‌ای دست پیدا کند، خاطرنشان کرد: حتی در سخت‌ترین مواقع هم ملت ایران دست از تلاش برای شکوفایی و رشد برنخواهد داشت و بیانیه سازمان انرژی اتمی هیچ تأثیری در عزم و اراده ملت ایران وارد نخواهد کرد.

وی ترور دانشمندان هسته‌ای را نشان درماندگی دشمنان اسلام و نظام دانست و تصریح کرد: تحریم‌ها و به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای ایران نمی‌تواند جمهوری اسلامی را در پیشرفت صلح‌آمیز هسته‌ای وادار به عقب‌نشینی کند زیرا همه ملت ایران مصطفی احمدی روشن است.دشمن بداند ما هم آماده شهادت هستیم و تا پای جان در مقابل ظلم و ستم جهانیان خواهیم ایستاد.

برهان با اشاره به اینکه ما نخواهیم گذاشت دشمنان ایران اسلامی به اهداف شومشان دست پیدا کنند، اظهار داشت: اینان گرگ صفتانی هستند که دشمن سربلندی و پیشرفت ملت عزیز ما هستند اما خیال کرده‌اند که با به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای ما می‌توانند به هدف شوم خود برسند.

خطیب جمعه مهریز با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات تاکید کرد: شرکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف است زیرا ضامن امنیت و استقلال کشور در برابر هجمه دشمنان می‌شود.

برهان به موضوع تبلیغات در انتخابات اشاره ‌و بیان کرد: در انتخابات، تبلیغات باید حکیمانه باشد و از تحقیر کردن یکدیگر، توهین کردن و برچسب زدن‌های نامناسب ‌پرهیز کرد زیرا این رفتارها خلاف شرع، اخلاق و قانون است و از این مسیرها چیزی عاید کسی نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در کشورهای بیگانه کاندیداهای انتخابات بی‌صفتند و همدیگر را تخریب کرده و برای رسیدن به هدف شومشان دست به هر جنایتی می‌زنند. کاندیداهایی موفق و پیروزند که سالم وارد عرصه انتخابات شده و سالم هم از این میدان خارج شوند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول