اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ری:

22 بهمن مظهر عشق مردم به نظام و ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ری با اشاره به اراده و حمایت قاطع مردم غیور ایران اسلامی از آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری گفت: 22 بهمن مظهر اتحاد و عشق مردم به جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است.

22 بهمن مظهر عشق مردم به نظام و ولایت فقیه است

امیرحسین باقرنژاد در حاشیه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، دهه فجر را تبلور اراده مردم غیور ایران اسلامی دانست و گفت: 22 بهمن مظهر اتحاد و عشق مردم به جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است.

فرماندار شهرستان ری افزود: حضور با شکوه ملت ایران اسلامی در راهپیمایی پرصلابت 22 بهمن بار دیگر توطئه‌های دشمنان قسم خورده اسلام و ایران اسلامی را خنثی کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه انسان‌های بزرگی که قدم‌های بزرگی را برای جامعه و اسلام برمی‌دارند بدون عنایت الهی موفق نمی‌شوند، اظهار داشت: امام از ابتدای انقلاب و قبل از پیروزی انقلاب محکم می‌فرمودند این حرکت و این نهضت با تأییدات الهی است.

باقرنژاد گفت: این یک شعار نبود که یک فقیه برجسته بخواهد برای اینکه مردم را برای حضور در صحنه‌های انقلاب تشویق کند از آن استفاده کند بلکه ریشه در کتاب خدا دارد.

فرماندار شهرستان ری در ادامه با بیان اینکه انسان‌های بزرگ بدون تایید الهی نمی‌توانند کار عظیمی انجام دهند، اظهار داشت: انقلاب مقدس ما در طول این سی و سه سال گذشته همواره با تأییدات و عنایات الهی همراه بوده است.

باقرنژاد با اشاره به اینکه کشور ما سختی‌ها و مشکلات و حوادث متعددی را از ابتدای انقلاب تاکنون پشت سر گذاشته است، ابراز داشت: آنچه باعث شد انقلاب ما تمام این مشکلات و سختی‌ها را پشت سر بگذارد عنایت خداوند بوده و لازم است ما به این جوهره اصلی انقلاب بیشتر توجه کنیم.

رئیس شورای تامین شهرستان ری در پایان تصریح کرد: روح و جوهره اسلام در ولایت خلاصه شده است و هر کسی خود را به این جوهره نزدیک کند، قربش به خدا بیشتر است.

این گزارش حاکی است، سال جاری دومین سالی است که راهپیمایی 22 بهمن به‌صورت مستقل در شهرری برگزار می‌شود.

انتهیا پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول