اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزه:

پایبندی به ولایت فقیه ملاک حقانیت افراد در انتخابات است

خبرگزاری فارس: امام جمعه فیروزه گفت: میزان صداقت و حقانیت افراد در انتخابات با پایبندی به ولایت فقیه مشخص می‌شود و ولایت شاخصه حق و باطل در تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی است.

پایبندی به ولایت فقیه ملاک حقانیت افراد در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور،‌ حجت‌الاسلام غلام‌رضا شرعی ظهر امروز در طرح ابرار بسیجیان حوزه‌های مقاومت شهرستان فیروزه که در نمازخانه ساختمان سیدالشهدا(ع) بسیج نیشابوربرگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در عمل نشان داده است که عالم به تمام احوال زمانه است.

امام جمعه فیروزه افزود: افراد عالم به زمان باید در این ایام این مهم را بشناسد و از گفتار و رفتار سیاسی و اجتماعی خود مواظبت کنند.

‌شرعی خاطرنشان کرد: کسانی که در انتخابات به دنبال قدرت هستند و خدمت و تکلیف را مدنظر ندارند یقینا جز منافقان هستند.

وی تصریح کرد: همیشه در انتخاب‌ها باید توجه کرد که واقعا کدام یک قدرت را مدنظر دارد و یا کدام یک تکلیف خود احساسی می‌کند و در عرصه انتخابات وارد می‌شود.

امام جمعه شهرستان فیروزه گفت: متاسفانه بعضی‌ها در جامعه در مقابل بیداری اسلامی که کلام رهبری است، بیداری انسانی را مطرح می‌کنند.

وی با هشدار به نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: بداخلاقی سیاسی در این دوره دیده شده است و بعضی‌ها به کاندیداهای رغیب تهمت جریان انحرافی می‌زنند.

شرعی تاکید کرد: با ایستادگی و تلاش مسئولان و همکاری مردم با وجود هدفمندی یارانه‌ها و تحریم‌ وضعیت اقتصادی در کشور متعادل مانده است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول