اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور امنیتی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام:

اطاعت از ولایت فقیه تنها راه منحرف نشدن از انقلاب است

خبرگزاری فارس: مشاور امنیتی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و مبارز دوران انقلاب اسلامی ایران، تنها راه منحرف نشدن از مبانی ناب انقلاب را اطاعت محض از ولایت فقیه خواند.

اطاعت از ولایت فقیه تنها راه منحرف نشدن از انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری آبسرد، علی‌محمد بشارتی‏جهرمی با اشاره به دوران استبداد حکومت پهلوی اظهار داشت: ایران در دوران ستمشاهی برای همه مردم یک زندان بزرگ بود و هیچ‏کس حق دفاع از ارزش‏ها و نوامیس خود را نداشت؛ همچنان که روحانیان و علما نیز حق تبلیغ دین نداشتند.

این کارشناس ارشد روابط بین‌الملل، تحریم‏های استکبار جهانی را بهای آزادی، آگاهی و استقلال خواند و افزود: همه مردم باید بدانند که کسب استقلال مستلزم پرداخت بهایی سنگین است.

بشارتی ادامه داد: ایران اسلامی این بهای گران را با تقدیم خون هزاران شهید و مجروح جنگی و میلیاردها تومان خسارات مالی به دست آورده است.

این مبارز دوران انقلاب، میزان را مقام معظم رهبری معرفی کرد و افزود: ولایت‏مداری به حرف نیست؛ بلکه به عمل است.

مشاور امنیتی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: باید دانست که جمهوری اسلامی عطیه‏ای بود که به دست امام راحل عظیم‏الشان (ره) به ما داده شد تا ما ولایت‏مداری را بیاموزیم.

بشارتی اضافه کرد: ولایت‏مداری تمرینی برای استقرار حکومت توحیدی و جهانی صاحب الزمان (عج) و به مثابه تکلیفی الهی است.

این مبارز دوران انقلاب در پایان ضمن قدردانی از مدیریت شهری آبسرد برای برگزاری نمایشگاه خورشیدان بی‏غروب اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات بسیاری از مباحث را برای نظام سلطه روشن می‏سازد که حضور پرشور مردم را در صفوف این وظیفه شرعی و ملی خواهیم دید.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول