اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس سیاسی:

ولایت فقیه رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: ولایت فقیه رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید به خوبی از آن محافظت کرد.

ولایت فقیه رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری از دامغان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، محمدرضا مظاهری در جلسه صالحین پایگاه بنت‏الهدی دامغان اظهار داشت: ولایت فقیه رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و براساس معیارهای دین اسلام شکل یافته و متبلور گشته است.

مربی حلقه صالحین گفت: با دقت در آیات قرآنی متوجه می‏شویم که ولایت فقیه حکومت قانونی خداست و قیام پیامبران با تکیه بر خداوند بوده است.

مظاهری افزود: رهبر کبیر انقلاب با تکیه بر مردم با توکل و توسل به خداوند بر نظام استکبار و طاغوتیان پیروز شد و توانست سرآغاز برچیده شدن نظام استکبار و طلیعه حکومت الهی شود.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی، آن را به ریشه درخت تشبیه کرد که هر چه از ولایت دور شویم، از ریشه دور شده و مانند شاخه‏های نازک درخت شکننده و از بین رونده خواهیم شد.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به شهدای انقلاب اسلامی افزود: بزرگ‏ترین و بهترین هدیه شهدا جان شیرینشان بود که در راه خداوند نثار کردند و اجر و پاداش معنویشان را باز پس گرفتند، از این رو شهدا به گردن همه حق دارند و هر کس وظیفه دارد تا به نوعی این حق را ادا کند.

در پایان، بسیجیان با قرائت پیمان‏نامه‏ای بار دیگر با امام شهدا و شهدا پیمان بستند که از حرمت خون شهیدان و دستاوردهای انقلاب تا پای جان حمایت کنند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول