اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر:

نظام با محوریت ولایت فقیه در مقابل مکاتب جهانی ایستادگی کرد

خبرگزاری فارس: مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: نظام جمهوری اسلامی با محوریت ولایت مطلقه فقیه در مقابل تمامی مکاتب جهانی ایستادگی کرد.

نظام با محوریت ولایت فقیه در مقابل مکاتب جهانی ایستادگی کرد

‌به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید نورالله موسوی‌نیا پیش از ظهر امروز در جمع روحانیون استان بوشهر اظهار داشت: پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب ما را از خطرات مختلف امروزی ‌در امن نگه می‌دارد.

وی افزود: ایران اسلامی امروز در سایه  عنایات الهی و رهبری‌های خردمندانه رهبر معظم انقلاب در سطح جهان به عزت و سربلندی رسیده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مردم ما و به ویژه جوانان با شروع تهاجم نظامی و فرهنگی تنها راه پیروزی بر این تهاجمات دشمنان را پایداری و ایستادگی دانستند، در برابر مکر تحریم‌های فلج کننده پویایی و استقلال‌ و در مقابل حیله شوم و شنیع ترور که همه حاکی از ضعف و استیصال آن‌هاست بیداری و بصیرت را برگزیدند و با تکیه بر فرامین ولی زمان خویش در راستای شتاب بخشیدن به توسعه و رشد و آبادانی جامعه حرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی با محوریت ولایت مطلقه فقیه، با تئوری ناب اسلامی و با گفتمانی سرشار از مهر، عدالت و معنویت در برابر مکاتب الحادی کمونیسم، صهیونیسم، لیبرالیسم، سکولاریسم، کاپیتالیسم و سوسیالیسم سرمایه‌داری ایستادگی کرد که امروزه آثار آن را در برخی از کشورهای اروپایی می‌بینیم و با این حرکت خود برخی از آنها را به موزه تاریخ فرستاد و بعضی دیگر را چنان به چالش و انزوا کشانده که دیگر تا سقوط نهایی آنان چیزی باقی نمانده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در نماز جمعه چهارده بهمن افزود: در حال حاضر ما دیگر کشوری نیستم که مورد تهدید قرار گرفته و تنها یک دفاع کننده صرف باشیم بلکه یک ابرقدرت هستیم که هر وقت لازم بود با تهدید و تحریم بنیان‌های فرسوده دول مستکبر را به لرزه در خواهیم آورد.

وی ادامه داد: بنابراین می‌بینیم که طی یک سال چهار دیکتاتور ظالم سرنگون شدند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: دشمنان ما با ترور شخصیت‌های علمی و هسته‌‌ای ما را در این زمینه خود‌کفا کردند، زیرا که با نشان دادن نقطه ضعف خود جوانان ما را که همیشه به دنبال عصبانیت دشمنان هستند رهنمون کردند که باید دانشمندان هسته‌ای بیشتر پرورش یابد.

موسوی‌نیا در ادامه گفت: ملل آزادی‌خواه دنیا وقتی که رشد یازده برابری علمی جمهوری ایران نسبت به دیگر کشورها را مشاهده می‌کنند با الگو قرار دادن این نظام الهی تنها راه آزادی واستقلال را برنامه چشم انداز جمهوری اسلامی چاره کار دانسته که برای آغاز آن هم مکتب شدن با مکتب ماندگار اسلام می‌دانند.

وی بیان کرد: ملت وفادار ایران اسلامی در مقابل تهاجم تحریم و ترور دشمن، سه ضلعی پایداری، پویایی و بیداری را شکل داده‌اند و پایداری و بیداری مردم تنها راه مقابله با سیاست تحریم و ترور دشمنان است.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول