اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری:

اصلی‌ترین پشتیبانی از ولایت فقیه توجه به حماسه 9 دی است

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اصلی‌ترین شکل پشتیبانی از ولایت فقیه و حرکت زیر لوای رهبری پرداختن به حماسه 9 دی در تمام سطوح و به ویژه در سطح دانشجویی است.

اصلی‌ترین پشتیبانی از ولایت فقیه توجه به حماسه 9 دی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جلیل دارا ظهر امروز در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی دانشجویی وبلاگ نویسی از حماسه تا حماسه، واقعه 9 دی را نماد بصیرت ذکر و اظهار کرد: این واقعه نکات مهمی را نه تنها در رابطه با وقایع و فتنه‌های سال 88 بلکه در خصوص 30 سال گذشته انقلاب و آینده نیز به جهانیان ثابت کرد.

دارا افزود: به همین دلیل، وزارت علوم با همکاری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و با توجه به منویات مقام معظم رهبری در عرصه فعالیت‌های مجازی به عنوان یکی از مصادیق عمده تهدیدات نرم دشمن و مبارزه با آن ورود کرد.

وی شرط عملی کردن منویات مقام معظم رهبری را در زمینه استفاده از فضای مجازی برای مقابله با جنگ نرم اجرای برنامه‌هایی مانند جشنواره یاد شده و طرح موضوع و سؤال از حماسه 9 دی با هدف بصیرت‌افزایی ذکر کرد.

مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه گسترش تفکر ناب اسلامی رسالت انبیا بوده و باید با ادبیات اسلامی به جهانیان تبیین و ارائه شود، تأکید کرد: از طریق اجرای چنین برنامه‌هایی است که می‌توان مانع از ورود افکاری به حریم فرهنگی کشور شد که با مبانی اعتقادی، دینی و ملیتی ایران تضاد دارند و اجرای این امر به صورت بصیرت‌افزایی و یا مقابله با توطئه‌های دشمنان در وهله اول وظیفه دانشگاهیان است.

دارا ضمن اعلام آمادگی و حمایت وزارت علوم از برگزاری با شکوه‌تر این جشنواره در آینده در راستای اجرای انجام رسالت‌های مذکور اظهار کرد: جشنواره وبلاگ‌نویسی از حماسه تا حماسه باید به شکلی پایه‌گذاری شود که در سال‌های آتی با قوت و دستاوردهای بیشتر و در سطح بین‌المللی به اجرا درآید چراکه به گفته مقام معظم رهبری مسائلی نظیر فتنه سال 88 در آینده نیز بر سر راه انقلاب موانعی ایجاد می‌کنند پس باید از هم‌اکنون به فکر جلوگیری و خنثی کردن آن از طریق اجرای برنامه‌های فرهنگی به ویژه در فضای مجازی بود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول