اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 14

گنجی: بسیج دانشجویی‌ وحدت نیروهای انقلابی را دنبال می‌کند

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج دانشجویی گفت: سازمان بسیج دانشجویی‌ وحدت نیروهای انقلابی را در زیر چتر اصولگرایی دنبال می‌کند.

گنجی: بسیج دانشجویی‌ وحدت نیروهای انقلابی را دنبال می‌کند

عبدالله گنجی امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: کارکرد سازمان بسیج دانشجویی بر اساس دو موضوع انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از کارکردهای اساسی این سازمان تربیت جوانانی است که مدیران هم‌طراز انقلاب اسلامی باشند، افزود: از ماموریت‌های این سازمان تربیت این جوانان است.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: سازمان بسیج دانشجویی می‌کوشد تا ارزش اعتقادی و مدیریتی جوانان همانگونه که انقلاب اسلامی می‌خواهد بوده که نباید این موضوع کمرنگ شود.

وی نقش‌آفرینی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، خدمات‌رسانی و سازندگی را از دیگر کارکردهای سازمان بسیج دانشجویی عنوان کرد و افزود: برنامه‌های این سازمان از اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور تا برگزاری همایش‌های مختلف و برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی محسوب می‌شود.

گنجی با اشاره به برگزاری 470 کرسی آزاداندیشی در سال جاری، خاطرنشان کرد: این کرسی‌ها در سال آینده نیز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 800 هزار دانشجو در سازمان بسیج دانشجویی عضو هستند، یادآور شد: 200 هزار دانشجو به صورت فعال در این سازمان فعالیت می‌کنند.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سازمان بسیج دانشجویی در حوزه انتخابات بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید دارد، افزود: این سازمان وحدت نیروهای انقلابی را در زیر چتر اصولگرایی دنبال می‌کند.

وی بر لزوم رقابتی بودن و توجه به سلامت انتخابات تاکید کرد و افزود: رسالت بسیج دانشجویی بصیرت‌افزایی و روشن‌گری است.

گنجی بر لزوم برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی تاکید کرد و بیان داشت: کرسی‌های آزاد اندیشی بستری مناسب برای شنیدن صدای مخالفان است.

وی با بیان اینکه برگزاری این کرسی‌ها در محیط علمی، منطقی و صمیمی بستر مناسبی برای گفت ‌و ‌شنودها است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این فضا در کشور فراهم شده و دانشگاه امیر کبیر به صورت پایلوت این برنامه را اجرا می‌کند.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه تلاش غرب همواره کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است، یادآور شد: مردم با حضور گسترده در صحنه‌ها نشان داده‌اند که در برابر این کنش‌ها، واکنش‌ها معکوس است.

وی تصریح کرد: هر چه توطئه‌های بیشتر شود حضور مردم در صحنه بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول