اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/66

حضور مردم در صحنه برگرفته از تفکر بسیجی است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: حضور مردم در صحنه‏های مختلف نظام و انقلاب بی‏تردید ‌از آثار و برکات تفکر بسیجی است.

حضور مردم در صحنه برگرفته از تفکر بسیجی است

مرتضی احمدیان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: تفکر بسیجی، نیرویی است که در هر جریان، گروه و اجتماعی وجود داشته باشد، بدون شک سبب ترقی و پیشرفت خواهد بود.

وی افزود: با توجه به نقش بسیج در نظام جمهوری اسلامی و تأثیرگذاری آن در پیروزی‏های مکرر و مختلف و جایگاه تفکر بسیجی در تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی، می‏توان تمامی پیشرفت‏هایی را که در انقلاب به وجود آمده را ثمره و میوه این شجره طیبه دانست.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: پیشرفت‏های مختلف در زمینه‏های علمی،‌ نظامی، اقتصادی، فرهنگی، هسته‏ای، امنیتی و اجتماعی که توانسته کشور ما را در منطقه و دنیا در ردیف 10 کشور برتر قرار دهد، به برکت تفکر بسیجی به وجود آمده است.

وی آثار و ثمرات تفکر بسیجی در سطح منطقه و بین‏المللی را ذلت و خواری استکبار، آمریکا و اسرائیل غاصب و درماندگی آنان در مقابل فرهنگ و تفکر بسیجی و عقب‏نشینی مکرر آنان در مقابل این نظام الهی و خدائی، غلبه صبر و استقامت ملت عراق در مقابل آمریکا عنوان کرد.

احمدیان افزود: پیروزی حزب‏الله لبنان و حماس در جنگ‏های33 و 22 روزه در مقابل اسرائیل، ایستادگی سوریه در مقابل فشارهای غرب و سازمان‏های بین‏المللی و بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی منطقه و سقوط دیکتاتوری وابسته از دیگر ثمرات تفکر بسیجی در سطح منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: تفکر ناب بسیجی در سطح داخلی نیز دارای ثمرات بی‏شماری از قبیل بسیج سازندگی، امر به معروف و نهی از منکر، نظام تربیتی شجره طیبه صالحین، امنیت پایدار، غلبه تفکر بسیج بر فتنه گران داخلی، بصیرت و آگاهی عمومی، و مدیریت بسیجی در مسئولیت های مختلف در کشور است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: ما با قدرشناسی خود و کمک به تناورتر شدن این شجره طیبه بسیج می‏توانیم به پر ثمرتر شدن آن کمک کنیم.

احمدیان بیان داشت: ما با تجهیز خود و جامعه به تفکر بسیج و کمک به فراگیر شدن آن قطعا به پربارتر شدن این درخت کمک خواهیم کرد و در این صورت می‏توان انتظار داشت در آینده‏ای نه چندان دور،‌ میوه‏های این درخت تناور را به تمامی دنیا صادر و همه ملت‏های دنیا را از آن بهره‏مند کرد.

وی در پایان گفت: بسیج در اول راه است و باید خود را آماده صحنه‏هایی به مراتب بزرگ‏تر و مهم‏تر از وضعیت موجود کند و با بهره‏گیری از تجربیات دفاع مقدس آینده را رقم بزند و بسازد؛ ساختنی که از آن می‏توان به عنوان میوه‏های این درخت پرثمر یاد کرد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول