اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین

کانون‌های فرهنگی بسیج باید فضای شهرها را ارزشی کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین کشور از اجرای طرح تحول‌ آفرینی در کانون‌های بسیج خبر داد و گفت: کانون‌های فرهنگی ورزشی جوانان بسیج باید در راستای ماموریت‌های محوله فضای شهرها را ارزشی کنند.

کانون‌های فرهنگی بسیج باید فضای شهرها را ارزشی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، علی غلامی عصر امروز در حاشیه بازدید از کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج میناب با بیان اینکه آسیب‌ها و ناهنجاری‌های موجود در جامعه باید شناسایی شود، افزود: ایجاد بستر و فضای ارزشی و تلاش برای ارتقا سطح ارزش‌های جامعه به عهده کانون‌های فرهنگی ورزشی بسیج است.

وی گفت: کانون‌های فرهنگی ورزشی باید با استفاده از نیروی عظیم مردمی و نخبگان در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی فعالیت کنند.

غلامی با اشاره به ظرفیت و توان بالای موجود در نیروی بسیج افزود: فعالیت کانون‌های بسیج در امتداد معاونت فرهنگی سپاه و در دو حوزه عمومی و تخصصی تعریف می‌شود.

این مسئول اظهار داشت: اعضای کانون‌های بسیج باید اعتقاد، باور و اندیشه افراد جامعه به ویژه جوانان را به سمت ارزش‌های دینی سوق دهند.

وی با بیان اینکه در کشور 200 کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج فعالیت می‌کند، افزود: بسیج نیرویی مردمی است و باید با نگاه مردمی اداره شود.

مدیرکل امور اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین با تشریح نحوه شکل‌گیری کانون‌های بسیج ادامه داد: بسیج هم‌اکنون در عرصه کلان فرهنگی کشور حضور گسترده دارد و در سه حوزه فردی، جامعه و حوزه اطلاعت و آسیب‌ها به طور جدی فعالیت می‌کند.

وی همچنین از طرح تحول آفرینی در کانون‌های بسیج خبر داد و بیان کرد: با برنامه‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته کانون‌های بسیج با ماموریت جدید وارد میدان کار فرهنگی می‌شوند.

غلامی افزود: در این طرح برنامه‌ها با رویکرد فرهنگی طراحی و به گونه‌ای است که مدارس، دانشگاه‌ها و دورترین نقاط هر منطقه را دربر می‌گیرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول