اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

مردم زنجان همیشه پشتیبان ولایت فقیه هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان گفت: مردم استان زنجان همیشه پشتیبان ولایت فقیه و رهبری هستند.

مردم زنجان همیشه پشتیبان ولایت فقیه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در دیدار هئیت‌های مذهبی، شعرا و مادحین استان زنجان با امام جمعه زنجان، اظهار کرد: مجالسی که برای امام حسین (ع) برگزار می‌شود مشمول رحمت پروردگار متعال است.

وی با بیان اینکه خطبه نماز جمعه به معنای نماز است، افزود: نخستین جمعیتی که از استان زنجان نسبت به انتخاب امام جمعه زنجان تبریک گفتند هئیت‌های مذهبی استان بودند که در نماز جمعه هم در این زمینه اظهار مسرت کردم.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه افتخار من روضه‌خوانی برای امام حسین (ع) است، افزود: تقدیر هئیت‌های مذهبی تقدیر از خاتمی نیست، بلکه تقدیر از نوکر امام حسین (ع) است.

وی با بیان اینکه آبروی مردم زنجان گریه برای امام حسین (ع) است، یادآور شد: گریه بر سید الشهدا (ع) به مردم آبرو بخشیده است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به عنایت مقام معظم رهبری نسبت به شعرا، مادحین و هئیت‌های مذهبی تصریح کرد: خوشبختانه مردم زنجان ولایت محور، قرآن محور، مسجد و حسینیه محور هستند.

وی با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی استان زنجان مقید به استفاده از واعظ و روحانی در برنامه‌های خود هستند، خاطرنشان کرد: این امر از ویژگی‌های خاص زنجانی‌ها است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول